Nowa rasa Panów

1. Data: 2008-06-26 11:12:31

Temat: Nowa rasa Panów
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

From: "Kolo" <k...@i...pl>
Subject: Nowa rasa Panów
Date: 26 czerwca 2008 12:41

Laureat "pokojowej nagrody Nobla", (pomimo, że był znany z haniebnych
zbrodni i mordów Palestyńczyków) były premier Izraela Menachem Begin,
precyzyjnie wyjaśnił stanowisko i cel żydów i istnienia dzisiejszego
Izraela, mówiąc:

"Nasza rasa (mówiąc o żydach) jest Rasą Mistrzów. Jesteśmy świętymi
bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras ponieważ wywodzą się
one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to
bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane
jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad
niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez
naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i
służyć nam jako nasi niewolnicy." - Menachem Begin

Poniżej oryginalny tekst w języku angielskim.

"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are
as different from the inferior races as they are from insects. In fact,
compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at
best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to
rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our
leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as
our slaves." Carter, Jimmy. Keeping Faith. Memoirs of a President. New
York: Bantam, 1982. (Pamiętniki Prezydenta Cartera)

2. Data: 2008-06-27 09:29:14

Temat: Re: Nowa rasa Panów
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hiter popełnił nieco podobny błąd, tylko znacznie mniejszy. :)
Jak wiadomo utożsamił on krąg społeczności bogów (czyli aryjczyków)
z Niemcami.

Tymczasem Biblia wskazuje, iż wybrańcy Boga będą pochodzić
spośród wszystkich narodów i języków na całej ziemi.

Hitler był Austriakiem, więc jego pomyłka może być zrozumiała.

Jeśli jednak Hebrajczyk strzela sobie takiego gola, to może oznaczać
chyba tylko jedno: coraz gorzej jest z Hebrajczykami... ;)
o ile to prawda oczywiście.

--
CB

3. Data: 2008-06-27 09:49:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym sensie Lenin w ogóle nie popełnił tego rodzaju błędu.

Jego błąd natomiast polegał na nieprecyzyjnym (nadmiarowym)
zdefiniowaniu społeczności, do której adresował swoje przesłania.
No i tamta oryginalna adresacja uległa ewolucji w czasie czego
także nie zechciał uwzględnić.

--
CB

4. Data: 2008-06-27 11:18:57

Temat: Kurt Vonnegut - Pielęgnowanie chaosu [OT]
Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nowakrytyka.pl/spip.php?article292

5. Data: 2008-06-27 12:13:21

Temat: Re: Kurt Vonnegut - Pielęgnowanie chaosu [OT]
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie podoba mi się.
Tworzy "naciągane" pojęcia, "naciągane" porównania, a później
na tym buduje daleko idące wnioski.

Tak samo robił np JPII: np "cywilizacja śmierci" to aksjomatycznie
przyjęty na wiarę twór, w oparciu o który postawił swoje bardzo
daleko idące "wnioski" infekując nimi bezposrednio część
społeczeństwa w PL, a pośrednio - praktycznie całe.

To krystaliczna manipulacja.
Nie ufam takim ludziom.

Jeśli już to ufam osobom, które wierzą w niezmanipulowane ideały,
oraz ze spójną wizją. ;)

--
CB

6. Data: 2008-06-27 12:22:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:
> http://www.nowakrytyka.pl/spip.php?article292

jak to się mówi - wiek nie chroni przed głupotą.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

7. Data: 2008-06-27 12:48:59

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 27 Jun 2008 14:13:21 +0200, kto: cbnet, co:

> [...]
> przyjęty na wiarę twór, w oparciu o który postawił swoje bardzo daleko
> idące "wnioski" infekując nimi bezposrednio część społeczeństwa w PL, a

bym jednak nie porównywał indywidualistycznej poezji
i kolektywistycznej propagandy

> Jeśli już to ufam osobom, które wierzą w niezmanipulowane ideały,
> oraz ze spójną wizją. ;)

jak dla mnie zarówno ideały jak spójna wizja podejrzane są

8. Data: 2008-06-27 13:14:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo ty łatwiej trawisz manipulację.

Uwielbiam "manipulację", ale na bardzo wysokim poziomie.
Takim na jakim skonstruowane są ewangelie.
Uwielbiam ten rodzaj manipulacji "podwójnym dnem" x14, które
pozostaje nieprzeniknione dla samego tylko rozumu.

Kiedy widzę coś takiego, to nie mam wątpliwości, że Bóg stnieje...
i ma przeogromne poczucie humoru. :)

9. Data: 2008-06-27 14:03:26

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 27 Jun 2008 15:14:47 +0200, kto: cbnet, co:

> [...]
> dnem" x14, które pozostaje nieprzeniknione dla samego tylko rozumu.
>
> Kiedy widzę coś takiego, to nie mam wątpliwości, że Bóg stnieje...

ja też nie mam wątpliwości co do istnienia perfidii, tylko że
dla mnie akurat jest ona tylko ciekawostką

10. Data: 2008-06-27 17:01:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Kiedy widzę coś takiego, to nie mam wątpliwości, że Bóg stnieje...
> i ma przeogromne poczucie humoru. :)

Ty chyba na Depeche Mode się wychowałeś. ;-)

Ewa

A TERAZ...
ARCHIWA I DOKUMENTY
turcja gola!
Katolicy nie powinni być urzędnilkami państwowymi
Twarz