Nowa-stara

1. Data: 2005-12-08 07:29:41

Temat: Nowa-stara
Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie dziergające Panie i jeśli dobrze kojarze Pana Adama.
Mam na imię Irena, mieszkam nie daleko Poznania. Moje pasje to szydełko,
druty i krzyżyki. Jestem nowa- stara bo uczestniczę tutaj po cichutku dobre
3 lata.
Podziwiam Wasze prace.

2. Data: 2005-12-08 07:44:46

Temat: Re: Nowa-stara
Od: "Elżbieta S." <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Vapit!!!
To znaczy że wyszłaś z krzaków hehe,może sie pochwalisz swoimi pracami?

Pozdrawiam -Ela.

3. Data: 2005-12-08 09:13:29

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vapit wrote:

> [...]
> druty i krzyżyki. Jestem nowa- stara bo uczestniczę tutaj po cichutku dobre

Witaj! Ja też nowa. I to zupełnie, bo podczytuję grupę dopiero od 2 tygodni.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-12-08 09:42:49

Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje prace. Nie bardzo pamietam wszystkie. Miłośc do robótek wpoiła mi
moja babcia x-lat temu, ale pamietam pierwszą, sweterek zrobiony ryżykiem w
7 klasie. Ostatnio zrobiłam szaliki i czapki moim dzieciaczką i siostry,
męzowi robię swetr-jestem w trakcie, siostrze serwetę na szydełku i dwa dni
temu skończyłam robić krzyżykiem obrazek takiego chłopca z pieskiem. Jest to
mój pierwszy krzyżyk od czasu podstawówki i wciągnęlo mnie to nie samowicie.
Ostatnio wymyśliłam, że chciałabym zrobić moim dzieciom do ich przyszłych
domów, taką np. matkę karmiącą. Ale to plany. Matko jak ja sie rozpisałam.
Pa dziweczyny dzięki za miłe przyjęcie.
Irena

5. Data: 2005-12-08 09:56:48

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy wśród nas!
A przy okazji apel do wszystkich ukradkiem podczytujących grupę:

wyłaźcie z ukrycia!! Czego się wstydzicie?? :)

Pozdrawiam
Aga

6. Data: 2005-12-08 12:33:43

Od: "kaste11" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A przy okazji apel do wszystkich ukradkiem podczytujących grupę:
>
> wyłaźcie z ukrycia!! Czego się wstydzicie??   :)

Ja też podczytuję grupę wolnymi chwilkami, ale jako pracująca mama maltkiego
dziecka mam ich bardzo, bardzo mało stąd nie jestem aktywna.
Prz okazji pozdrawiam serdecznie wszystkie Grupowiczki.
Kasia.

zdjecia z wystawy
galeria (moja) :-P
xxx prośba