Nowa w grupie... z problemem

1. Data: 2001-08-18 13:45:34

Temat: Nowa w grupie... z problemem
Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie :-) Z desperacji postanowilam przeszukac
internet i przypadkowo wpadlam na te grupe... i chyba juz to zostane :-)

A teraz o mojej desperacji, wyprowadzilam sie od mamusi, przeprowadzilam sie
na inny kontynent, mamusia hula ze swoimi nowymi chlopakami i nie ma jej
nigdy w domu. A ja potrzebuje rady jak zrobic ogorki kiszone, nie takie w
occie, ale w wodzie, bo occie to ja moge kupic... :-) Troche pamietam, ale
nie proporcje... Pomozcie kochani :-)

Setsuna.

PS. A patrzcie to, jak sie swiat przekreca, mama hula a corka robi
przetwory... LOL

1. Data: 2001-08-18 15:02:27

Temat: Re: Nowa w grupie... z problemem
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Setsuna" <m...@a...com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich serdecznie :-) Z desperacji postanowilam przeszukac
> internet i przypadkowo wpadlam na te grupe... i chyba juz to zostane :-)

Hejka;-)))

Milo nam widziec nowe osoby tutaj;-))) Zajrzyj sobie na nasza strone
http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl, no a teraz do rzeczy,a raczej do
ogorkow;-)))
Robilam w tym roku ogorki kiszone i juz jeden sloik zostal otwarty aby
wyprobowac i nieskromnie stwierdze, ze wyszly pyszne;-))))
Do sloika nalezy wlozyc ogorki, kawalek chrzanu, 2-3 zabki czosnku, koper,
liscie debu, wisni, czarnej porzeczki (bez tych liscie tez wyjda, wiec jak
nie masz to sie nie martw), ziele angielskie (2-3 ziarenka), kilka ziarenek
pieprzu, mozna dodac jeszcze pol lyzeczki gorczycy. Zalac letnia woda z sola
(poltorej lyzki soli na litr wody), zakrecic i gotowe;-) Milej zabawy z
ogorkami;-)))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-19 13:46:42

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki, ogorki juz w sloikach... 8-)

Setsuna

"Kaliope" <k...@p...krakow.pl> wrote in message

> [...]
sola
> (poltorej lyzki soli na litr wody), zakrecic i gotowe;-) Milej zabawy z

[OT] Grubcio sie urodzil!!!!!
Ktoś tu chciał przepis na tarty owocowe?
pomocy - GALARETKA WANILIOWA!!?? (ptasie mleczko)
Kupilem lososia i co dalej?
Spróbowałam moich ogórków :))))