Nowa - z pewna doza niesmialosci

1. Data: 2003-02-20 14:53:54

Temat: Odp: Nowa - z pewna doza niesmialosci
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to macham do Was z drugiej czesci Polski :)
> Machanie pewnie doleci za tydzien. We Wroclawiu czesto sie mowi, ze cos
jest
> "jak stad do Gdanska" :))
czyli całe 500 km...
ale Wrocław jest grzechu wart!!!!
byłam w zeszłym roku, pierwszy raz w życiu, cudowen miasto!
buziaki
Kasia

1. Data: 2003-02-20 15:16:38

Temat: Re: Nowa - z pewna doza niesmialosci
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@p...onet.pl> wrote
> ale Wrocław jest grzechu wart!!!!
> byłam w zeszłym roku, pierwszy raz w życiu, cudowen miasto!

No, a ja w Gdansku kiedys bylam, tez tylko raz. Ja tam kiedys bede mieszkac,
mam takie przeczucie :))

Kruszyna
(morze, nasze morze)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-20 15:21:20

Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <M...@a...waw.pl> wrote in message
> No to teraz ja sie wstydze ze sie tak ladnie nie przedstawilam, jesli moge
> to to naprawie a wiec:
> Mam 21 latek jestem z Wawy (Bemowo)
> Cera tyz mieszana ale okielznana
> pokoj peka od kosmetykow bo w lazience sie juz nie miesci :))
> Pozatym jesten konsultantka Avonu wiec jesli bedziecie mialy jakies
pytania
> dotyczace kosmetykow tej firmy zawsze z checia doradze i pomoge

Witam pieknie:))

Adrianna

1. Data: 2003-02-20 16:09:30

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola <m...@w...pl> wrote:

> To może ja też się przywitam. Miło mi poznać wszystkich, czytam grupę od
> jakiegoś czasu i próbuje się udzielać i nie jestem z Krakowa ale z Gdyni.
> Pozdrawiam
> Mariola

No to chyba jest nas JUZ 6 z Trojmiasta ;-)))

megi

1. Data: 2003-02-20 21:02:51

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"toffu" <t...@p...waw.pl> wrote in message
c.com.pl...

> Warszawianki rosna w sile ;) Ja tu studiuje wiec moge sie do nich
> zaliczac, jak sadze. Mam roczek wiecej i cere coraz mniej tlusta (na
> szczescie)... I tez wyrzuty, ze sie nie przedstawilam tak ladnie, ale
> ktos ze znajomych mowil, ze to nieprofesjonalne i nie powinno sie tym
> zasmiecac grupy. Wiec uwierzylam.
>
> toffu
>
>Witam serdecznie wszystkie nowe osoby:) a przede wszystkim Warszawianki :)
Mam nadzieje, ze dolaczycie do kolejnego spotkania, bo mam nadzieje, ze
wkrotce takowe sie odbedzie. :)

Pozdrawiam, Guska.

1. Data: 2003-02-20 22:12:56

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak! Tak! Tak mnie witajcie, to nie bede niesmiala!
> Prawde mowiac do ujawnienia sie ostatecznie sklonily mnie wasze relacje ze
> spotkan. Z dzika przyjemnoscia, choc pewnie znowu bede sie wtydzic ;)
>
> Basia

Hejeczka;-)))

Nie ma mowy o wstydzeniu, słowo daję, że nie gryziemy;-))))) Krakowianki
górą;-))))

Serdecznie pozdrawiam,

Kaliope (jak na muzę przystało także Basia;-)))

Treatment wax - kupiłam
Co mi wczoraj wpadlo w lapy :) - takie sobie wynurzenia
guam - gdzie ?????
[KRK] fitness
Skuteczne leki na Kurzajki_Brodawki