Nowalijki tak czy nie?

11. Data: 2007-03-15 19:25:49

Temat: Re: Nowalijki tak czy nie?
Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:etc4at$hom$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No i śpiewam też ładnie ;-)

A coż to za arie śpiewasz na głos caly, mieszając w garach? (dba się
skwapliwie o tg).

> Dzięki za wskazówkę. W ramach podzięki moja uubiona sałatka z ciecierzycą:
> - puszka owej
> - kurczaka wędzonego kawałek spory
> - ser żółty
> - kukurydza, też z puszki
> - majonez
> Kurczaka i ser w kosteczkę, puszkowe z puszki, do miski, doprawić (ja daję
> przede wszystkim curry), wymieszać z majonezem. Jeść.

Za sałatkę dzięki!
Ramy za ramy. Więc w ramy upychamy sałatkę dobrą na wieczorową porę:
różowy grejfrut, plaster melona, kiwi, banan, kawałek ananasa. Kroimy owoce,
banana miksu-miksu. Owoce polewamy bananem, a kto lubi, daje kulkę lodów
albo i dwie, i kapkę alkoholu dla siły wyrazu.

> Qra, no i nie jestem ot :-)

Ot co!

Spika T.

12. Data: 2007-03-16 08:40:44

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Każdemu zdarzają się literówki. Sorki

Ale temat nie został w ogóle podjęty.

Pozdrawiam

www.kulinarny.net

13. Data: 2007-03-16 10:55:14

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kulinarny.Net napisał(a):
> Witam
> Każdemu zdarzają się literówki. Sorki
>
> Ale temat nie został w ogóle podjęty.

Bo i po co? Mam wchodzic na te strone, zeby dowiedziec sie jakie jest
moje z danie nt nowalijek? ;) Taki mniej wiecej sens mial twoj pierwszy
post.

th

14. Data: 2007-03-17 07:05:55

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak byś przeczytał(a) artykuł to byś wiedział(a), że nic nie narzucam.

A chodziło mi o to, aby wywiązała się dyskusja kulinarna a nie bełkot.

Artykuł był dla tych, co nie mają na tą sprawę poglądu!

Mika

15. Data: 2007-03-19 07:43:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Jak byś przeczytał(a) artykuł to byś wiedział(a), że nic nie narzucam.
>
> A chodziło mi o to, aby wywiązała się dyskusja kulinarna a nie bełkot.

A gdzie Ty masz bełkot, hę?
Rozmawiamy o kulinariach.

Qra

dania z cyklu kamis world