Nowe cienie Avonu

1. Data: 2002-12-09 13:00:24

Temat: Nowe cienie Avonu
Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam zapytac czy mial juz ktos moze te nowe cienie ktore sa w katalogu 2
6/01 za 21,90 jakos, sa takie plynne. Jak sie sprawdzaja, czy warte sa swoje
j ceny i czy kolory niezbyt bardzo odbiegaja od tych w katalogu? Pozdrawiam.
Jagusia

1. Data: 2002-12-10 21:55:47

Temat: Re: Nowe cienie Avonu
Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
swoje
> j ceny i czy kolory niezbyt bardzo odbiegaja od tych w katalogu?

Hej, tak miałam już możliwość sprawdzenia tych nowych cieni za 21,90 w
katalogu 26/01/2003, niestety muszę stwierdzi, że nie są one rewelacyjne,
ponieważ sazybko sięzmazują, no po zmazaniu pozostaje delikatna mgła
brokatu. Natomiast, jeżeli chodzi o koloty - to jest troche różnica, zależy
to od farby dodanej podczas produkcji katalogów. Polecam przejść się do
biura Avon jakiegoś okręgu i samej wypróbować.
Pozdrawiam Kaśka z Gryfina

SPOTKANO cd...
Najlepsze polskie kosmetyki
co sie robi w solarium?