Nowe obrazki w galerii Miry

1. Data: 2003-12-21 20:47:15

Temat: Nowe obrazki w galerii Miry
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ moja galeria była jakiś czas nieczynna( z przyczyn tzw.wyższych),
a coś nowego w tym czasie powstało-zapraszam do obejrzenia .
Pozdrawim świątecznie :))
Mirka (Teresin)

1. Data: 2003-12-21 21:16:59

Temat: Re: Nowe obrazki w galerii Miry
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za tą potrójną wiadomość- nie mam nic na swoje usprawiedliwienie
:))
Mirka

1. Data: 2003-12-21 22:01:00

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Ponieważ moja galeria była jakiś czas nieczynna( z przyczyn tzw.wyższych),
> a coś nowego w tym czasie powstało-zapraszam do obejrzenia .
> Pozdrawim świątecznie :))
> Mirka (Teresin)

Ja również nie mogę wejść na Twoja stronkę.
Mam komunikat: "Nie można wyświetlić strony".
Robiłam podchody już kilka razy przez ostatnie kilka
minut i nic. bardzo mi smutno z tego powodu.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

Ps. Bedę jeszcze próbować

1. Data: 2003-12-22 08:53:20

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj udało mi się wejść i zobaczyć te cuda. Wspaniałe,Ty wyszyłaś to co
ja bym chciała wyszyć. Kiedy Ty to robisz? Masz dom, rodzinę a więc dużo
zajęć a mimo to Twój dorobek jest imponujący. Życzę dalszych pięknych prac i
Wesołych Świąt.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-12-22 11:52:32

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Galeria przepiekna !!!
Jestem pod wrazeniem... zwlaszcza ta kolekcja owocow !
Gratuluje, jest sie czym chwalic !

Wesolych Swiat !

Pozdrawiam, Ilona, Gdynia.

xxxWitajcie