Nowe okulary, a lekki astygmatyzm

11. Data: 2005-08-16 19:34:18

Temat: Re: Nowe okulary, a lekki astygmatyzm
Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ddtbfg$6dl$1@inews.gazeta.pl...

> nie, przestawienie sie nie bedzie problemem.....tylko....po co wracac do
> starych slabszych????
Slabsze sa nieznacznie, a jednak zapasowe to zapasowe (zwlaszcza, ze teraz
mam bardzo delikatne oprawki)
Poza tym stare to fotochromy, a nowe sa zwykle.

Embrion

12. Data: 2005-08-16 20:05:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam bardzo delikatne oprawki)
> Poza tym stare to fotochromy, a nowe sa zwykle.

bede oponowac:-) , z tego co sie dowiedzialem, to wcale nie nieznacznie
slabsze:-)))) Zrob sobie lepiej potem druga pare takich samych, jak te nowe.
Tylko po co fotochromy? One nie ciemnieja przez szybe samochodowa a
nieelegancko wieczorem do teatru w przyciemnianych chodzic. Polecalbym
raczej oprawki typu sportowego + korekcja + staly filt brazowy i beda
przeciwsloneczne:-))) Ale nie wracaj juz do starych slabszych.

pozdr.

casus

13. Data: 2005-08-16 21:42:35

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej oprawki typu sportowego + korekcja + staly filt brazowy i beda
> przeciwsloneczne:-))) Ale nie wracaj juz do starych slabszych.

No mocowo takie same (poza tym, ze nie koryguja astygmatyzmu, ale to sie da
wytrzymac ;) )
Generalnie fotochromy to dobra opcja na lato...gorzej, ze przyciemniaja sie
tez ma mrozie i wietrze, bo wtedy jak niewidomy wygladam ;)
Co do przedstawionej przez Ciebie opcji sportowej, to bardzo chetnie, ale
pieniadze poprosze na to :)
Jestem tylko biednym studentem, wiec musze zadowolic sie tym co mam.

Embrion

14. Data: 2005-08-17 09:39:21

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej oprawki typu sportowego + korekcja + staly filt brazowy i beda
> przeciwsloneczne:-))) Ale nie wracaj juz do starych slabszych.

Co do sportowych oprawek, to na Allegro bida.
Macie moze jakies stronki, gdzie mozna obejrzec oprawki sportowo-korekcyjne?
Chyba wymyslilem jakies ekonomiczne rozwiazanie :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=60343260
http://allegro.pl/show_item.php?item=59742633

Ciekaw tylko jestem jak sie to wszystko trzyma.
Co do tych drugich, to chyba wszystko jasne, ale te pierwsze, to sa
wlasciwie na okulary czy jak te drugie? ;)

Embrion

15. Data: 2005-08-17 09:43:24

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej oprawki typu sportowego + korekcja + staly filt brazowy i beda
> przeciwsloneczne:-))) Ale nie wracaj juz do starych slabszych.

Witam raz jeszcze :)

[...]

Uprawiam snowboarding i windsurfing, wiec lepiej jakby nie rozpadaly sie
nagle ;)
Embrion

16. Data: 2005-08-17 15:27:18

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprawiam snowboarding i windsurfing, wiec lepiej jakby nie rozpadaly sie
> nagle ;)
> --
> Pozdrawiam,
> Embrion

soczewki kontaktowe !

pozdr.

casus

17. Data: 2005-08-17 15:29:13

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniadze poprosze na to :)
> Jestem tylko biednym studentem, wiec musze zadowolic sie tym co mam.

kazdy sam decyduje o sobie - nie sa takie same i nie mozna ich porownac.
Komponenta astygmatyczna jednoznacznie poprawia jakosc i moc widzenia. Co do
fotochromow - jesli na lato to naprawde lepsza wersja jest druga para ze
stalym filtrem.

pozdr.

casus

18. Data: 2005-08-17 18:50:10

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> soczewki kontaktowe !
Przerabialem juz i zrezygnowalem.
Do tego w przypadku wpadania do roznej pod wzgledem bakteriologicznym
czystosci wody roznie to bywa z soczewkami niejednodniowymi.

Embrion

19. Data: 2005-08-17 18:56:13

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
>Co do fotochromow - jesli na lato to naprawde lepsza wersja jest druga
>para ze stalym filtrem.

Zgadza, sie w 100%

Tak przy okazji to bylem dzisiaj na badaniu lekarskim na prawko i oczywiscie
w starych okularach nie przeszedlem badania pozytywnie.
Kazal mi przyjsc za tydzien w tych nowych, a jak mu powiedzialem, ze to moje
pierwsze cylindryczne i ze miesiac na przyzwyczajenie i ze nawet lekarz
ktory wydawal recepte wspominal o bolach glowy itd, to on stwierdzil, zebym
nie przedstawial wlasnych teorii i ze on kiedys mial cylindryczne i wcale
nie ma zadnego przyzwyczajania sie...
Teraz wyglada na to, ze musze sie w ciagu tygodnia przystosowac do nowego
rodzaju soczewek, bo przeciez z lekarzem nie wygram...
Prosze o opnie.
Embrion

20. Data: 2005-08-17 18:57:16

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysokiński" <a...@p...pl> napisał w
wiadomości news:43022786$1@news.home.net.pl...

> Jeżeli będzie Pan używał nowych szkieł "na stałe", to po zmianie
> szkieł na sferyczne będzie się musiał Pan ponownie na nie przestawiać.
> Ile to potrwa - nie sposób teraz powiedzieć.
> Pozdrawiam.

Z mojego doświadczenia. Gdy zmieniłem na stare-słabsze, to nie musiałem
się do nich przyzwyczajać praktycznie wcale. Niestety na nowe musiałem
trochę poczekać: poprzednie były dość drogie, a chciałem mieć takie
same, a właśnie minął mi okres ubezpieczenia oprawek, więc musiałem
wyłożyć całość kwoty, trzeba było też czekać na sprowadzenie szkieł, na
dodatek model tak przekombinowałem, że trzaskały przy obróbce. Gdy
wreszcie je zacząłem nosić, to miałem wrażenie, że przyzwyczajałem się
dużo dłużej niż poprzednio.
Chyba największym problemem było dla mnie utrudnione ocenianie
odległości - schody i tp.

Marek Li

RE:Pomocy rak płuc
miesiaczka po lyzeczkowaniu