Staż - Kraków

1. Data: 2005-08-16 12:43:55

Temat: Staż - Kraków
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialam zasiegnac informacji na temat stazu w Krakowie tzn w ktorym szpitalu
warto go odbyc? Szczegolnie interesuja mnie opinie o stazu w szpitalu im.
Narutowicza, Dietla i u Bonifratrow.

Z gory dziekuje za informacje
Gosia

2. Data: 2005-08-16 17:23:51

Temat: Re: Staż - Kraków
Od: Adam Wysokiński <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:
> [...]
> warto go odbyc? Szczegolnie interesuja mnie opinie o stazu w szpitalu im.

Witam.
Z tego co udało mi się dowiedzieć od znajomych stażystów z Krakowa to w
szpitalu im. Dietla jest tylko interna, u Bonifratrów jest głównie
chirurgia, a więc w obu przypadkach pozostałe przedmioty musi Pani
odrabiać w innych szpitalach. W szpitalu Narutowicza jest większość
oddziałów stażowych, warunki "stażowania" są podobne dobre, ale nic
konkretnego na ten temat nie udało mi się dowiedzieć. Mam nadzieję, że
to Pani pomoże.

Pozdrawiam.

--
www: http://www.e-medicus.org/
blog: http://adamwysokinski.blogspot.com/

7. miesięczy wcześniaczek
[oczy] Czy warto spawić sobie słabsze okuklary do czytania?
Ciescn nadgarstka - czas zrastania sciegna
Spóźniony okres .. :(((
Zmiana leku...