Nowe prawo wraca jutro pod obrady Sejmu

1. Data: 2001-09-05 20:04:24

Temat: Nowe prawo wraca jutro pod obrady Sejmu
Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

W czwartek projektem ustawy Prawo Farmaceutyczne wraca do Sejmu.
Wcześniej Senat zdecydował, że do momentu wejścia do UE, w Polsce nie
będą chronione niektóre prawa zagranicznych producentów
farmaceutycznych. Jeśli te przepisy wejdą w życie, to zdaniem tych
firm, Polska naruszy Układ Europejski i postanowienia Światowej
Organizacji Handlu

wiecej:
http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=420133
&dzial=010101

Na dodatek pojawila sie informacja ze Towarzystwa Farmaceutyczne
zaskarza nowe PF do Trybunalu Konst ze wzgledu na zapis dot. tego ze
apteke moze zalozyc tylko farmaceuta.
Inaczej mowiac "Towarzystwa Farmaceutyczne" sa zdominowane przez
handlarzy ceglowkami i szewcow.
Brawo :(((
--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

2. Data: 2001-09-06 07:17:20

Temat: Re: Nowe prawo wraca jutro pod obrady Sejmu
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no bardzo fajne prawo - przynajmniej duza czesc - wyeliminuje 'biznesmenów',
ktorzy widza w aptece 'sklep z lekami', a nie miejsce, gdzie pacjent moze takze
uzyskac porade zdrowotna... - jeszcze chwila a zaczeliby robic 'apteki
samoobslugowe'... - sami pacjenci wybieraja sobie leki z polki (jedna z
niedoszlych moich pacjentek sama powiedziala: ja tam znam swoje cialo i wiem ze
dla mnie dobry jest ten antybiotyk, a nie inny - niech mi pan przepisze... :-))
a potem do kasy - placic i spier... - bo tlok sie robi a mu musimy 'wyjsc na
swoje'!!! - normalnie zgroza....
tak bylo przed wojna, ze szewcy szyli buty a murarze stawiali domy - a nie
bawili sie w aptekarzy - zreszta teraz tez nic nie stoi na przeszkodzie, zeby
szewc, stolarz czy kreawiec poszedl na studia, ukonczyl je, potem staz,
specjalizacja, praktyka w zawodzie - i tez moze miec apteke - to przeciez tez
jest rownosc wobec prawa, prawda?? nikt mu nie zabrania sie uczyc - jak ma
pieniadze na otwarcie apteki, to powinno mu tez wystarczyc na studia - jedyne
12 tys/rok...
to jest zalosne, jak obserwuje sie ludzi, ktorzy pod pozorem 'nierownego prawa
dla wszystkich' koniecznie chca szybko zmienic zawod....

pozdrowienia

adam

ps: nie wiecie gdzie znajde dokladnie co przeszlo a co nie przeszlo w
glosowaniu?
a,s,

> [...]
> Franz M.
>
> expert na pl.sci.medycyna:
> A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

Farmaceuci i przedsiębiorcy
Procarin
Specjalizacje
Ziola lub Krople Fischera
poszukujemy absolwentow SLAMu rocznika 2oo1