Nowe w manikiurze

1. Data: 2003-08-01 10:15:05

Temat: Nowe w manikiurze
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1586444.html

1. Data: 2003-08-01 10:30:25

Temat: Re: Nowe w manikiurze
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> napisał(a) w wiadomości
news:bgdejq$i2p$1@atlantis.news.tpi.pl:

> http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1586444.html

Jeszcze niech wymyslą maszynki do makijażu jak w "Piątym elemencie". :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-08-01 10:36:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:
> ISIA <i...@m...com.pl> napisał(a) w wiadomości

> Jeszcze niech wymyslą maszynki do makijażu jak w "Piątym elemencie". :-)

Ja nieustajaco marze o maszynkach do ubierania sie. Stajesz przy
drzwiach, ustawiasz parametry stroju i za 10 sekund jestes gotowy do
wyjscia :-)

Pozdrawiam
ISIA
'jak ja nie cierpie sie ubierac...'

1. Data: 2003-08-01 11:33:46

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ja nieustajaco marze o maszynkach do ubierania sie. Stajesz przy
drzwiach, ustawiasz parametry stroju i za 10 sekund jestes gotowy do

Dodatkowo mozna by miec w domu maszynke do ukladania fryzury, wsadza sie
glowe pod taka ala suszarke i za 10 sekund fryzura jak z żurnala.
Przypominaja mi sie bajki Jetsons, oni mieli takie cuda w domu :-))

Pozdrawiam Serdecznie
Katarzyna

1. Data: 2003-08-01 13:19:34

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dodatkowo mozna by miec w domu maszynke do ukladania fryzury, wsadza sie
> glowe pod taka ala suszarke i za 10 sekund fryzura jak z żurnala.
> Przypominaja mi sie bajki Jetsons, oni mieli takie cuda w domu :-))

cos Ty! to nie dodatkowo, ale pierwszoplanowo! Marze o tym, odkad pierwszy
raz obejrzalam rodzine Jettsonow w telewizji, hehehe

wkn :)

pytanie o white stripes??
Avon 20/21katalog
pytanie o veet???