Nowości na mojej stronie

1. Data: 2005-03-05 20:10:32

Temat: Nowości na mojej stronie
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Chciałabym pochwalić się Wam moim nowym obrazem franza Heigla "Italy".
Oczywiście do obejrzenia na mojej stronie w dziale hobby
http://republika.pl/tes/ .
Jest też kilka nowych mniejszych obrazków i kilka starszych prac już
oprawionych.

Gdyby ktoś był zainteresowany, to mam do odsprzedania kilka oryginalnych
zestawów
do haftu Permin of Copenhagen. Na razie nikt nie licytuje więc można je
kupić za 1 zł.
Link znajdziecie na mojej stronie.

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam
tes
--------------------------------------
moja strona http://republika.pl/tes/
wzory frywolitek http://republika.pl/tes/000/frywolitki.htm

1. Data: 2005-03-05 20:30:26

Temat: Re: Nowości na mojej stronie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie zapraszam i pozdrawiam
> tes
> --------------------------------------
> moja strona http://republika.pl/tes/
> wzory frywolitek http://republika.pl/tes/000/frywolitki.htm

koty cudne, a logka dziecieca powalajaca

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-03-05 22:57:48

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrazki super ale ja zakochalam sie w Twoich kotach. A Morfeusz ma wzrok
Sylwestra Stalone:).Zazdroszcze Ci tych futrzakow ja wciaz tesknie za moja
Tolka ktora Chce przywiezc do siebie i ciagle cos pod gorke:(
Pozdrawiam
Aga (Londyn)

1. Data: 2005-03-06 08:23:08

Temat: Re: Nowości na mojej stronie/OT - koty
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar 2005 23:57:48 +0100, "Aga" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
>Sylwestra Stalone:).Zazdroszcze Ci tych futrzakow ja wciaz tesknie za moja
>Tolka ktora Chce przywiezc do siebie i ciagle cos pod gorke:(

Chcesz ja przywiezc na paszport zwierzecy?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Prośba - richelieu z Anny
numeracja igiel do szycia
[szydełko] poncho dla dziewczynki
poszukuje schematy xxx do obrazow sakralnych
xxx-poduszka w bratki