Nowy "MPO".

51. Data: 2003-01-25 22:17:06

Temat: Re: Nowy "MPO".
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Jagoda" <b...@g...pl>

> Mamy na Woli tak skrecone klony. Rosna blyskawicznie a po trzech latach
sie
> zrosly i wygladaja swietnie. W zeszlym roku Sylwek skrecil lipy (5szt )
ale
> te sa jeszcze male
>
> Pozdrówki- Jagoda

te moje wierzby to takie okolo 2 m dlugosci kije
wsadzilem wiosna ubr do ziemi
podlewalem
:)
wyrosly im przez ubiegly rok 60-70 cm dlugosci galazki
ale podejrzewam
ze nie maja jeszcze mocnych korzeni
i jeszcze ich nie skrecalem
:)
kiedy lepiej skrecic drzewka
np teraz na wiosne
czy pozniej gdy rusza w nich soki
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

52. Data: 2003-01-25 22:24:10

Od: b...@o...pl (Lucjan) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te sa jeszcze male
>
> Pozdrówki- Jagoda
>
> Biedne drzewa.Na co im przyszło.Taki ścisk.
Ja z roślinami rozmawiam, a Ty Jagodo je
nadzwyczajnie męczysz.
Pozdrawia Lucjan

***************r-e-k-l-a-m-a**************

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

53. Data: 2003-01-25 22:46:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2003-01-26 04:11:35

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Widziałem potwierdzam,Sylwek po prostu widocznie lubi splatać warkoczyki
;-))))

> :)
> kiedy lepiej skrecic drzewka
> np teraz na wiosne
> czy pozniej gdy rusza w nich soki

Moim zdaniem ,na wiosnę,drzewko musi być elastyczne i giętkie .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

55. Data: 2003-01-26 09:17:51

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie na temat... Ufff. Więc następne pytanka. Wiecie może, gdzie, na
> śląsku występuje wiklina? I drugie: wzdłuż tego projektowanego płotku mam
> zamiar wybrać humus, zastąpić torfem i posadzić borókę wysoką (jak pisałem
> wyżej, płotek ma wyłącznie zapobic agresji psów). Czy wierzba wytrzyma tak
> niskie pH? Wilgoci powinna mieć dość, po wyściółkowaniu korą.

Doświadczalne poletka wikliny są w ODR Mikołów. Sadzonkami wierzby handluje
firma Eko-Kom Sp. z o.o. ul. Świętej Teresy 100, 91-341 Łódź, tel. (0-42)
612 25 88, www.ekokom.pl

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

56. Data: 2003-01-26 11:36:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2003-01-26 11:42:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem potwierdzam,Sylwek po prostu widocznie lubi splatać warkoczyki
> ;-))))

hmmm
zeby przebic Sylwka to trzeba by zrobic z wierzb dredy
choc z drugiej strony
sa wierzby z takimi jakby z dredami
i mam je posadzone pod tymi placzacymi
:)

58. Data: 2003-01-26 12:38:40

Od: "Jacek Biernacki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Doświadczalne poletka wikliny są w ODR Mikołów. Sadzonkami wierzby
handluje
> firma Eko-Kom Sp. z o.o. ul. Świętej Teresy 100, 91-341 Łódź, tel. (0-42)
> 612 25 88, www.ekokom.pl

Do Mikołowa, tylko przez las "przeskoczę". Masz bliższe namiary na ODR?

59. Data: 2003-01-26 13:16:03

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do Mikołowa, tylko przez las "przeskoczę". Masz bliższe namiary na ODR?

ODR Mikołów realizuje duży projekt (z Narodowym Funduszem Ochrony
Środowiska) na propagowanie upraw wierzby energetycznej na biomasę do
spalania. Prowadzącą temat jest Pani mgr Zwierzchowska - jej komórka:
600357767 a numer domowego maila to: a...@p...onet.pl
Sam ODR mieści się około 4 km od Mikołowa jadąc w stronę Gliwic, po lewej
stronie. Jest plansza informacyjna przy drodze.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

60. Data: 2003-01-26 13:19:15

Temat: Re: Tadeusz i wierzby
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
> za to "lubienie" i "manie" tylu wierzb
> zostajesz nagrodzona wierzbowym zurawiem
> :)))))
> przyslij prosze na priv adres pod
> ktory mam go wyslac

Mam wrażenie, że żuraw Tadeusza powinien się stać oficjalnym logo grupy.
Jest ktoś przeciw? :-))))

Pozdrawiam, Basia.

(Reklama) Sprzedam jonizatory-nawilżacze powietrza !!!
bananowiec
w sprawie literatury ogrodniczej
W czwartek na National Geographic
pigwa-lekko OT