Nowy Rok

741. Data: 2011-01-04 14:25:05

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 12:23:47 +0100, Paweł napisał(a):

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w

> Jesteś już/wciąż na etapie pewności, że to był zamach?

Nie tylko on. I nie tylko ja - żeby nie było.

742. Data: 2011-01-04 14:26:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Aicho- jesteś całością. popatrz na swoje ciało- choroby, na które
> ciierpisz. Twoje ciało reaguje na coś, co robisz swojej psyche...

Hm... na kogo by zwalić ten katar?

A kto Ci kazał TO robić pod gołym niebem w taką pogodę, hę?
:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

743. Data: 2011-01-04 14:28:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

=====================

> Źle by zrobił... :-)

Racja. Inteligencji nie należy mierzyć, inteligencji należy używać.

No ale najpierw trzeba zmierzyć, żeby wiedzieć, czy ma się w ogóle czego
używać...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

744. Data: 2011-01-04 14:28:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 12:48:15 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
.pl...

====================

> Nie. Nie kazdy wybor jest do konca swiadomy.

Tak się tłumaczysz, kiedy czujesz winę, nie? "Ja nie chciałem, mamusiu!"
:->

745. Data: 2011-01-04 14:28:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 12:53:34 +0100, Ghost napisał(a):

> Zauwaz, ze szczury moga przestraszyc niejednego tfardziela.

Tzn Ciebie?
:-D

746. Data: 2011-01-04 14:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 13:06:55 +0100, vonBraun napisał(a):

> Delikwent wyszedł ze wzrokiem człowieka który próbuje intensywnie coś
> zrozumieć...

Bo ona mu trochę mózgu pobrała, a nie krwi...

747. Data: 2011-01-04 14:31:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:21:21 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

> Jak się ofiara nie rusza, drobne żyjątko może chcieć zignorować. Może więc
> lepiej zemdleć zamiast wrzeszczeć?
>
> Qra

Takie chwyty to tylko przed niedźwiedziem.

748. Data: 2011-01-04 14:31:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:22, Ikselka pisze:

> Każdy "zły" wybór osoby A jest "dobry" dla jakiejś osoby "B".

No i niech im ziemia lek... znaczy, niech im Bozia w dzieciach wynagrodzi :D

--
Pozdrawiam - Aicha

749. Data: 2011-01-04 14:31:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn Ciebie?
> :-D

Nawet Scubi'ego się boi...

750. Data: 2011-01-04 14:33:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:00, Aicha pisze:

> Są dwie możliwości - albo szukać nowego związku, jak robią wszyscy
> rozwiedzeni wokół. Albo realizować się poza układem matka-rodzic.

Dziecko-rodzic, oczywiście. Najpierw było dziecko-matka, ale coś źle
upolityczniepoprawniłam :)

--
Pozdrawiam - Aicha

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane