"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.

1. Data: 2010-12-30 23:44:48

Temat: "Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

http://shamanika.pl/articles.php?article_id=60

2. Data: 2010-12-31 08:47:30

Temat: Re: "Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

http://shamanika.pl/articles.php?article_id=60

Bardzo ciekawi mnie Twój komentarz do tego. Mógłbyś? Opowiem Ci w
charakterze "kamyka do ogródka" inną historyjkę: 12 lat temu, w wyludnionej,
bieszczadzkiej wiosce spotkałem się z ludźmi- poznanymi w sieci. Ot-
poubierani na pomarańczowo, łażący na bosaka i chwalący Krisznę:-). Weganie,
zero narkotyków, bardzo wrażliwi ludzie. Nie spodobaliśmy się policjantowi-
mieliśmy się wynieść. Ponieważ rozmowa nie poskutkowała- zwinęli nas na
miejscowy posterunek. Po długim indagowaniu, dlaczego jesteśmy tu
przetrzymywani- może nas po prostu przewieźć do Rzeszowa- tam chociaż mają
przyzwoity areszt i powiedzą nam, co zrobiliśmy- policjant stwierdził,
że...ćpamy:-). Poprosiliśmy o przedstawienie dowodów- i nalegaliśmy na
kontakt z jego przełożonymi w Rzeszowie. Policjant sprawiał wrażenie, jakby
spełniał czyjeś żądanie- i był trochę między młotem a kowadłem. W końcu nas
wypuścił (chyba z 12 godzin)- a my spokojnie wróciliśmy tam, gdzie byliśmy-
i już do końca mojego pobytu nikt nas nie niepokoił. Co ciekawe- odbywał się
nieopodal zlot hippisów (już trochę podstarzałych)- ćpali, chlali wódę- i
chyba nikt ich nie niepokoił.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane
POGODA VS. PARCHY
Przyszłość
tak wyglada koniec cywilizacji bialego czlowieka