Nowy Rok

761. Data: 2011-01-04 14:59:38

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 14:49, Ghost pisze:

> Czy ona miala cos wspolnego z midichlorianami?

To, że je miała w każdej komórce. To znaczy Lucas zmiksował mitochondria
z chloroplastami i uzyskał MOC ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

762. Data: 2011-01-04 15:13:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:45, Chiron pisze:

> No jak to? To co po co te wszystkie pytania? ;) Dla zabawy?
>
> Raczej nikt nie będzie pytał o coś, na co nie jesteś gotowa...a ściślej-
> jak zobaczy, że nie jesteś- odpuści sobie.

No i nici z wielomiesięcznej... ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

763. Data: 2011-01-04 15:20:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:45, Ikselka pisze:

> Koniecznie musi być jakaś ROLA? Nie masz swojego indywidualnego... stroju?

Indywidualnego nie mogę. Lebowskiemu oczy wypadują :)

--
Pozdrawiam - Aicha

764. Data: 2011-01-04 15:26:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To, że je miała w każdej komórce. To znaczy Lucas zmiksował mitochondria z
> chloroplastami i uzyskał MOC ;)

A Ona to klona...

765. Data: 2011-01-04 15:56:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:47, Ikselka pisze:

> Ja tylko pytam - o całość winy.

Bez orzekania o winie - ze wskazaniem na eksa, który dostał eksmisję.
Cóż, kiedy składałam wniosek, nie przypuszczałam, że będę musiała
walczyć o moje mieszkanie z dwiema osobami :)

A jeśli pytasz o to, co przedtem - o moich "winach" dowiadywałam się
wyłącznie z pijackiej gadki, więc w zasadzie trudno orzec :P

--
Pozdrawiam - Aicha

766. Data: 2011-01-04 15:59:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 16:56:08 +0100, Aicha napisał(a):

> (...)o moich "winach" dowiadywałam się
> wyłącznie z pijackiej gadki, więc w zasadzie trudno orzec :P

Skoro sama żadnej swej winy nie zauważasz, to już samo to każe Cię
traktować podejrzliwie.

767. Data: 2011-01-04 16:02:20

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:41, Ikselka pisze:

> Na pewno. Anioły to tylko w niebie albo w bajkach.

Ale czy ja gdzieś pisałam, że jestem aniołem? Ale nie o to idzie
przecież, nie o to :) Jak zwykle zresztą.

--
Pozdrawiam - Aicha

768. Data: 2011-01-04 16:03:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro sama żadnej swej winy nie zauważasz, to już samo to każe Cię
> traktować podejrzliwie.

Co prawda to prawda - kobieta (żona) trzyma cztery kąty, a chłop (mąż) -
piąty, często na spółkę z listonoszem, kominiarzem, inkasentem itd...

769. Data: 2011-01-04 16:08:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i niech im ziemia lek... znaczy, niech im Bozia w dzieciach wynagrodzi
> :D

Zwlaszcza tym B co to dla nich narkomania byla dobra.

770. Data: 2011-01-04 16:13:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 16:59, Ikselka pisze:

> Skoro sama żadnej swej winy nie zauważasz, to już samo to każe Cię
> traktować podejrzliwie.

Ale po co Ci to wiedzieć? Napisałaś o swojej postawie w sądzie, ja
napisałam o swojej per analogiam jako przykład i koniec, a Chiron zaczął
drążyć po co, na co, dlaczego, kto i za co, a Ty za nim. To nie należy
już do sprawy.
Eot :P

--
Pozdrawiam - Aicha

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane