! Nowy sposob leczenia migreny - post glownie do lekarzy

1. Data: 2004-11-18 18:23:54

Temat: ! Nowy sposob leczenia migreny - post glownie do lekarzy
Od: Toperz <Toperz <w...@w...pl>> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

trafilem ostatnio na opis leczenia migreny i wyglada to bardzo obiecujaco, pod
warunkiem, ze autor tego opisu nie jest mitomanem.

Syryjski neurochirurg nazwiskiem Ali Sultaneh w 2001 r na zjezdzie
neurochirurgow w San Diego przedstawil swoja metode chirurgicznego leczenia
migren i jego referat zostal przyjety.

Metoda polega na zablokowaniu (podwiazaniu) dwu arterii zewnatrzczaszkowych w
znieczuleniu miejscowym i trwa ok. 20 minut. Autor twierdzi, ze wykonal ponad
2000 zabiegow, wszystkie spowodowaly calkowite wyleczenie migreny bez zadnych
skutkow ubocznych.

Brzmi to bardzo optymistycznie, ale proby spopularyzowania tej metody w Stanach
nie udaly sie - autorytety twierdza, ze metoda nie ma prawa dzialac, co najwyzej
jako placebo. Ponoc autor atakowany jest tez w rodzinnej Syrii, w zwiazku z czym
od dwu lat dal sobie spokoj z prezentacja tej metody i po prostu robi zabiegi
prywatnie, zalozyl wlasna klinike.

Ja mam migrene juz 11 lat i jestem tym bardzo zmeczony. Gdyby ta metoda miala
rece i nogi to chetnie poddalbym sie takiemu zbiegowi. Jest jednak ryzyko, ze
Ali jest mitomanem, i ze ta metoda istnieje tylko w jego glowie (ale wtedy chyba
nie przyjetoby mu tego referatu ?). Krytycy twierdza ponadto, ze zablokowanie
tych arterii spowoduje wylysienie i niedokrwienie skory. Ali odpowiada na to, ze
wykonal ponad 2000 zabiegow bez najmniejszych skutkow ubocznych.

Chetnie nawiazalbym kontakt z lekarzem (neurochirurgiem, a moze chirurgiem
plastycznym ?) ktory bylby zainteresowany poznaniem tej metody - z korzyscia dla
chorych na migrene i dla siebie. Sam Ali twierdzi, ze zabieg moze wykonac
dowolny chirurg i ze on takiemu chirurgowi odpowie na kazde pytanie.

Opis metody mozna znalezc pod adresem:

www.migrainesurgery.4t.com

oraz :

www.migrainesurgery.8m.net

Chetnie uslysze, co mysla o tej metodzie lekarze, moge tez podeslac moja
korespondencje z Sultanehem.

Na podanych stronach jest tez dzial "self treatment" - A. Sultaneh podal tam
punkty ktore nalezy uciskac podczas ataku. Przyznam , ze uciskajac je czuje
natychmiastowa ulge, ale bol powraca natychmiast po zwolnieniu ucisku.

pozdrawiam,
Tomek Kaminski

2. Data: 2004-11-19 10:07:51

Od: "Slawek SWP" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyzby blokada producentów leków przeciw bólowych ... ?

--------
Przy odpowiedzi na priv prosze usunac oczywiste 2 nadwyzki tekstu
--------
Slawek SWP uzyl QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Ekspert to czlowiek, który przestal myslec - on wie :-)
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-11-19 10:40:02

Od: Toperz <Toperz <w...@w...pl>> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Nov 2004 11:07:51 +0100, "Slawek SWP"
<s...@w...pl> wrote:

>Czyzby blokada producentów leków przeciw bólowych ... ?

Tak przynajmniej twierdzi autor metody.
Na wielu grupach dyskusyjnych skarzyl sie, ze kasuja mu strony z opisem jego
metody.

W miedzyczasie jednak pojawily sie inne metody chirurgiczne - niejaki dr Guruyon
operacyjnie usuwal miesnie na czole, ktore jego zdaniem odpowiadaly za
powstawanie migreny, a od niedawna triumfy swieci wszczepianie implantu w
potylice. No i te metody jakos sie przebily, a metoda Sultaneha nie.

t.

4. Data: 2004-11-20 11:00:47

Od: "Dorota B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Po co zaraz chirurgia? Czy znasz metode magnetostymulacji- oddzialywanie
polem magnetycznym o indukcji ponizej 100 mikroTesli, polskim aparatem
VIOFOR JPS ? Efekty znakomite. Wiecej www.madanlife.com Sluze szersza
informacja .
Pozdrawiam.

Uzytkownik "Toperz >" <Toperz <w...@w...pl> napisal w
wiadomosci news:slopp0pmgcjq205aq4aoifn0i3d75ajelf@4ax.com...

5. Data: 2004-11-20 11:29:50

Od: Toperz <Toperz <w...@w...pl>> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Nov 2004 12:00:47 +0100, "Dorota B" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Po co zaraz chirurgia? Czy znasz metode magnetostymulacji- oddzialywanie
>polem magnetycznym o indukcji ponizej 100 mikroTesli, polskim aparatem

Oczekiwalem odzewu ze strony lekarzy badz ludzi w podobnej jak ja sytuacji, a
nie reklamy. Metode znam i uzywalem, nie zauwazylem zadnych zmian, nie tylko
zwiazanych z migrena, ale w ogole zadnych.

Caly czas licze na rzeczowa dyskusje w kwestii metody o ktorej wspominalem ...
Czy nie ma tu neurochirurga, chirurga plastycznego lub naczyniowego ktory moglby
sie wypowiedziec na temat metody dra Sultaneha ? Krytyczne uwagi tez beda mile
widziane.

pozdrawiam,
Tomek

6. Data: 2004-11-20 11:57:20

Od: "Dorota B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, nie miala to byc reklama, tylko dobra rada. " Kto szuka ten
znajduje" zycze powodzenia!

Uzytkownik "Toperz >" <Toperz <w...@w...pl> napisal w
wiadomosci news:uaaup0lspb0farc56ij6786cdajqg8fi8g@4ax.com...
wrote:

> [...]

>natychmiastowa ulge, ale bol powraca natychmiast po zwolnieniu ucisku.

Przeprasza za posta na złą gruę dyskusyjną!
[Allegro] Nokia 6600 ideał, bez daty sprzedaży, ostatni moment, OKAZJA!
Co to jest MO i GR na wynikach morfologii?
pierwsza pomoc
Seks z prostytutką a zakażenie HIV, cz. 2