Nowy watek - jak sie pozbyc "references"

1. Data: 1999-12-27 00:42:41

Temat: Nowy watek - jak sie pozbyc "references"
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 25 Dec 1999 12:21:47 +0100 "Posrednik"

>Kto potrafi zrobic z tego osobny watek??

U mnie jest to nowy watek. Przy sortowaniu uwzgledniam rowniez temat a
nie tylko referencje. Niestety, daja sie wowczas we znaki te wszystkie
"Odp: " czy tez rozne mutacje polskich znakow w temacie (generujac bez
sensu nowe watki), ale przynajmniej nie umknie mi zmiana tematu
dyskusji, oczywiscie jesli ktos zyczliwy (jak Ty w tym przypadku) o
tym poinformuje zmieniajac "subject:" na adekwatny do tresci
wypowiedzi.

Jesli chodzilo Ci o pozbycie sie "References: " do poprzednich
wypowiedzi to mozna to zrobic w nastepujacy sposob:

- uruchamiasz edycje nowego postu na grupe (w tym wypadku na kilka
grup)
- wpisujesz temat
- kopiujesz zawartosc postu przedmowcy. Jesli w programie nie masz
"paste as quote", a nie chcesz recznie dopisywac ">" to wczesniej
naciskasz "follow-up" (odpowiedz na grupe), kopiujesz sobie zawartosc
do schowka, a z wysylania tej odpowiedzi (zawierajacej referencje)
rezygnujesz.
- odpowiadasz i wysylasz

Warto jednak dopisac w "body" jedna referencje do pierwotnego watku
aby czytajacym ulatwic jego odnalezienie. W tym przypadku jest to:

Troche moze wyglada to skomplikowanie ale nie musisz tego robic bo juz
to w ten sposob wyslalem.

gr

2. Data: 1999-12-28 18:30:22

Temat: Re: Nowy watek - jak sie pozbyc "references"
Od: "Posrednik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Redlarski napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Sat, 25 Dec 1999 12:21:47 +0100 "Posrednik"

Dziekuje

Pozdrowienia
Posrednik

Swiata ...
Odp: LAMIVUDYNA ?
Odp: Chiropraktyka
blyski w oczach,jasne swietliki, kropki-czy ma to zwiazek z migrena
Kardiologia