Nóż do mulczowania - jest sens?

1. Data: 2009-04-14 17:32:24

Temat: Nóż do mulczowania - jest sens?
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Słyszałem od znajomego,że po wymianie w kosiarce spalinowej zwykłego noża na
specjalny do mulczowania nie musi już zbierac trawy.
Czy to rzeczywiśnie działa? I czy jest jakaś maksymalna wysokość źdźbła?
Borato

2. Data: 2009-04-15 17:25:18

Temat: Re: Nóż do mulczowania - jest sens?
Od: Zyga <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borato wrote:
> [...]
> specjalny do mulczowania nie musi już zbierac trawy.
> Czy to rzeczywiśnie działa? I czy jest jakaś maksymalna wysokość źdźbła?

A czemu ma nie dzialac? Jeno wertykulatora trzeba od czasu do czasu.
Czesciej niz bez mulczowania.

--
pozdrawiam - Zygmunt

3. Data: 2009-04-16 00:17:11

Temat: Re: N?(C) do mulczowania - jest sens?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Borato wrote:
> [...]
> specjalny do mulczowania nie musi już zbierac trawy.
> Czy to rzeczywiśnie działa? I czy jest jakaś maksymalna wysokość źdźbła?

Najważniejsze przy mulczowaniu (jakie piękne polskie słowo! :-) ) jest
nie jaki jest nóż, ale czy skoszona trawa natychmiast wylatuje spod
kosiarki czy nie. Dlatego podstawowa sprawa to mieć zatyczkę, która
nie pozwoli jej od razu wylecieć i spowoduje, że będzie cięta
wielokrotnie.

Pozdrowienia,
Michał

--