O Reganie, przeczytajcie znajdziecie podobieństwa. Pouczające.

1. Data: 2014-06-11 11:33:51

Temat: O Reganie, przeczytajcie znajdziecie podobieństwa. Pouczające.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Barack Obama zauważa, że nowi fundamentaliści chrześcijańscy z GOP nie szanują sądów,
kompetencji, prasy, konwencji genewskiej, regulaminu senatu, a właściwie "niczego, co
mogłoby spowolnić marsz ku nowej Jerozolimie".
Fundamentalizm ma to do siebie, że szanuje wyłącznie własną religię/ideologię,
wszystko co pochodzi spoza niej jest potępiane. W przypadku fundamentalistycznego
chrześcijaństwa (Reagan czy Rydzyk tak samo) na przykład jest to: konstytucja,
liberalizm, sądy, inne religie, buddyzm, filozofia, Halloween itd. itp. Dlatego
właśnie Celsus uważał pierwszych chrześcijan ziejących fanatyzmem i gotowością do
prowokowania prześladowań i szukania okazji do męczeństwa , za złych obywateli Rzymu.

http://racjonalista.tv/ronald-reagan-ofensywa-bigote
rii-mizoginii-i-falszu/

2. Data: 2014-06-11 19:46:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś bzdury piszesz. Regan nie był fundamentalistą.
Jak on był u władzy, w osiemdziesiątym kturymś, wojna wisiała na włosku, i
dogadał się.
Fundamentalista nie byłby w stanie się dogadać z Rosją.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

3. Data: 2014-06-11 20:14:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj historie USA

4. Data: 2014-06-11 21:51:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> [...]
> dogadał się.
> Fundamentalista nie byłby w stanie się dogadać z Rosją.

Raczej ją Stoktotko zastraszył. A jak się komuś zbrodniarzy bolszewików
udało zastraszyć, to pokazuje, jaki to był chrześcijańsko-syjonistyczny
zakapior.

--
????
???

5. Data: 2014-06-12 01:16:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub
Do tej pory jest pozostawione przekonanie że prędzej debilni amerykanie nacisną
czerwony przycisk niż Ruscy.

6. Data: 2014-06-12 01:28:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub
Nie tyle zastraszył co został uznany za przygłupa. Masz w artykule rozmowy pokojowe i
jak Merkel i depetowani europejsce byli przerażani wojowaniem Regana , co cofneło
próby...pokojewe o następne kilka lat.

Najazd dzikich
Komisja śledcza zbada sprawę śmierci 800 dzieci w katolickim domu samotnej matki
Feminizm jest dobry także dla mężczyzn
Prof. Chazan: Nie wiem, dlaczego lekarze zostali obciążeni obowiązkiem zabijania dzieci.
Słowiański Papież