O co chodzi w Konwencji?

11. Data: 2015-04-17 23:39:04

Temat: Re: O co chodzi w Konwencji?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 23:29, glob pisze:
> A te bzdury to znowu wyczytałeś u wyruchanego ministranta. ?
> Nawet Orwell opisuje że wielki brat kontroluje seksualność bo chce mieć armie
frustratów gotowych mordować na skinienie palca.
> Kler jest największym mordercą i to on wytoczył wojne protestantom, bo po prostu
nie uznawali władzy kleru.

Poczytaj w jakim kraju najwięcej czarownic spalono.
katolicy byli bardzo ludzcy w porównaniu ze luteraninami i kalwinistami.
Uznawano twórczość św. Tomasza z Akwinu który posługiwał się rozumem, a
które to księgi palili protestanci uznając rozum za dzieło szatana, a
potem palili ludzi.

12. Data: 2015-04-17 23:41:45

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik zdumiony napisał:
> Terlikowski twierdzi że nasz Prezydent dokonał aktu apostazji podpisując
> konwencję
> http://amnesty.org.pl/uploads/media/konwencja_przemo
c_wobec_kobiet.pdf
> Czyli skąd ten sprzeciw wobec:

Czyli do tej pory to wszystko było możliwe?
Tak/Nie?

Hm, a może prawo było tylko nie było przestrzegane i egzekwowane,
tadaaaa!!! Bo jak my umieścim do kodeksu kare 1mln zl za
przejechanie na czerwonym świetle, to nikt nawet nie spróbuje!!!

A jak my damy karę 200 lat za zabójstwo, to liczba zabójstw
spadnie do zera.

13. Data: 2015-04-17 23:43:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Apr 2015 23:39:04 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> Uznawano twórczość św. Tomasza z Akwinu który posługiwał się rozumem, a
> które to księgi palili protestanci uznając rozum za dzieło szatana, a

Dokładnie tak.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

14. Data: 2015-04-17 23:43:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aaaaaaa, jeśli chodzi o halki z dziurką, to wymysł kleru, by kobiety nie widzieć i
nie dotykać, tylko halka miała klapkę i tam dziurkę. Protestanci widząc zboczenia
kleru wywołane tą drastyczną negacją seksu wrócili do ożenku. To kler przez celibat
ma do tej pory problem z seksem i postulaty które są z punktu widzenia nauki
dewiacją, iż tylko rozpłód, dlatego małżeństwa katolickie są zaburzone i kwitnie
oziebłość emocjonalna w takich domach, zerwane więzi, bo seks spaja małżonków, a gdy
jest do rozpłodu jedynie, ludzie chorują i katolicy to grupa najbardziej rozwodząca.

15. Data: 2015-04-17 23:45:02

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Zdumiony
> Przez celibat masakrowali kobiety masowo,

Daj przykład takiego zajścia w Polsce, albo wij się jak zwykle.

Powtórzę, bo zwykle masz problem ze zrozumieniem - masowo i w Polsce.

16. Data: 2015-04-17 23:45:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 22:29, Ikselka pisze:
> Nie pomyślałeś o tym, prawda? Nic dziwnego, bo nawtykano Ci w główkę
> politgramotnych głupot, aż miło. Ty sobie poczytaj np "Przyjemności
> średniowiecza", to choćby stąd się dowiesz, jak kwitł i szalał seks w

Chodzi mi o protestantów żyjących później niż w średniowieczu, gdzie się
pogorszyło.
Należy odbrązowić na przykład sektę dzisiejszych Amerykanów, którzy
wyjeżdżali z Anglii. Anglikanizm był religią o wiele rozsądniejszą niż
purytanizm, dlatego ich zbytnio nie lubili.
Purytanie wyjechali do Ameryki i tam dokonali ludobójstwa na prawowitych
właścicielach tamtych ziem - Indianach,
przez lata przedstawiano Indian w złym świetle, jeszcze dziś Korwin
naigrywa się że w Stanach tamtejszych czerwonych trzymają w rezerwatach,
albo że dobry czerwony to martwy czerwony.
A taki współczesny purytanin - Salwowski z Frondy usprawiedliwia
ludobójstwo Indian.

17. Data: 2015-04-17 23:46:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

Uznawano twórczość św. Tomasza z Akwinu który posługiwał się rozumem, a
które to księgi palili protestanci uznając rozum za dzieło szatana, a

Katolicy obecnie fałszują historię to kościół mordował i zrzuca winę na innych. Jak
masz obecnie fałsze że władza świecka mordowała, jak władza świecka podległa była
klerowi. Każdy totalitaryzm fałszuje historie, by idioci nadal przychodzili do
krwawej sekty.

18. Data: 2015-04-17 23:50:06

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 23:43, glob pisze:
> Aaaaaaa, jeśli chodzi o halki z dziurką,to wymysł kleru, by kobiety nie widzieć i
nie dotykać, tylko halka miała
klapkę i tam dziurkę.

dziurka w halce? bez sensu

> [...]
spaja małżonków, a gdy jest do rozpłodu jedynie, ludzie chorują i katolicy to grupa

jakos nie wydaje mi sie aby kler mial problemy z seksem
--
gazebo

19. Data: 2015-04-17 23:50:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Zdumiony
> Przez celibat masakrowali kobiety masowo,

Daj przykład takiego zajścia w Polsce, albo wij się jak zwykle.

Powtórzę, bo zwykle masz problem ze zrozumieniem - masowo i w Polsce.

Spierdalaj śmieciu, kler jest największym zbrodniarzem ludzkości i tylko chora wiocha
bez szkoły tam chodzi, gdzie na zachodzie to jest główny powód wypierdolenia kościoła
z państwa, bo non stop mordował gdy wpływał na państwo. Teraz ta sekta zdycha, i nie
ma siły palić stosów bo została zmarginalizowana i tylko debilstwo tam chodzi bez
szkoły.

20. Data: 2015-04-17 23:53:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

najbardziej rozwodząca.

jakos nie wydaje mi sie aby kler mial problemy z seksem

Trzeba było do szkoły chodzić, palono kobiety z obsesji seksualnych, a teraz również
ich walczenie z konwencją ma podtekst frustracji seksualnej. Sama postulaty które
nazywają nauką to zboczenie.

Noga w drzwiach
Pytanie do kobiet na grupie
Opowieść podręcznej