O czym rozmawiacie z wychowankami?

następny post »
From: Grendel <n...@b...to.usenet>
Subject: O czym rozmawiacie z wychowankami?
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Sat, 13 Sep 2003 18:28:43 +0200

Witam!

Stoję przed zadaniem postawionym przez dydatkyka szkoły. Mam przedstawić
listę proponowanych tematów na 'godzinę wychowawczą'. Parę ciekawych
tematów mam, ale nie wystarczy na zapełnienie - powiedzmy - semestru.
O czym rozmawiacie ze swoimi klasami? Jakie tematy są "właściwe" dla
uczniów szkół ponadgimnazjalnych?

--
Grendel