O dumie narodowej i nacjonalizmie

1. Data: 2016-11-13 17:36:11

Temat: O dumie narodowej i nacjonalizmie
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

Znalezione, więc przekazuję na pohybel miejscowym "patriotą" (tak, błąd
zamierzony):

,,To nic więcej jak nauka nienawiści do ludzi, których nigdy nie
poznaliście i przypisywanie sobie zasług, z którymi nie mieliście nic
wspólnego. <<Jebać Francuzów, gdybyśmy nie uratowali im dupska podczas
II wojny światowej, teraz mówiliby po niemiecku>>. To byliśmy <<my>>? To
naprawdę <<my>>? Ty i ja, serio Tommy? <<My>> uratowaliśmy Francuzów?!
Jezu! Wiem, że trochę odpadłem po czwartym shocie Jägermeistera wczoraj
w nocy, ale tego nie pamiętam. Wiem też, że pojechaliśmy do Wendy's
Drive Thru, wziąć jedną z tych kanapek z reklamy i po zamówieniu
zorientowaliśmy się, że nie mamy kasy, dlatego nie podjechaliśmy pod
drugie okienko, spierdoliliśmy, pewnie ci idioci za nami z zapuszczoną
głośno chujową muzą dostali nasze zamówienie. To było śmieszne,
śmialiśmy się z tego; ale nie pamiętam, żebyśmy ratowali Francuzów.
Sprawdzałem nawet ostatnie połączenia w telefonie, nic w związku z
Francuzami. Do tego mam czyste gacie, nie są ujebane błotem, chyba nie
byliśmy w żadnych okopach. Myślę, że <<my>> nie zrobiliśmy niczego, poza
najebaniem się w trakcie oglądania meczu. Myślę, że <<my>> powinniśmy
zamknąć mordy!"
- Doug Stanhope, komik

Pozdrawiam
Piotr