O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?

91. Data: 2016-01-06 17:39:19

Temat: Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 21:56:07 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ile razy Donek z Bronkiem się podcierali? Ile wyroków TK olali ciepłym
> moczem?

Widocznie co wolno wojewodzie, to... :-|

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

92. Data: 2016-01-06 17:40:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 22:12:18 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> No bo o tych lepszych szkołach dla swoich dzieci mówisz w kontekście
> Jarka. Nie wiem czy on coś w temacie poprawi, ale pewne jest że to nie
> on spieprzył sprawę.

Nossssooo - jak nie Jarek, to na pewno KK!!!
333-]

93. Data: 2016-01-07 09:29:01

Temat: Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski.
Od: "Mark VVoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> w eurokołchozie. I nie tylko w EU ale również w innych częściach świata.
> Nie jesteśmy jedynymi, którzy zmierzają do odrzucenia ośmieszającej się
> demokracji konstytucyjnej; bronią jej tylko ci, którzy czerpią duże
> korzyści z tego, że zajmują ważne pozycje w tej formacji
> społeczno-ekonomicznej (kapitaliści, właściciele, politycy, media,
> naukowcy, lekarze, etc.). Dotyczy to głównie Europy i w nieco mniejszym
> stopniu Ameryki. Najmniej liczną grupę obrońców mają zwolennicy
> konstytucji chyba w Azji i dlatego RP powinna kierować swoje

No i co, ulżyło ci? https://www.youtube.com/watch?v=P7w0OtqI3ps

Mark Woydak

---

94. Data: 2016-01-07 16:33:21

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Jan 2016 09:29:01 +0100, Mark VVoydak wrote:

> No i co, ulżyło ci?
>
> Mark Woydak

kto ci nasral w mozgownice?

95. Data: 2016-01-07 17:00:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik

> No i co, ulżyło ci?
>
> Mark Woydak

kto ci nasral w mozgownice?

Ja wiem Gomułka, dokładnie tak samo wierzgali komuniści do protestujących robotników.

96. Data: 2016-01-13 21:27:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co, tak Cię rajcują związki homoseksualne? A może Ci się marzy we
> snach jakaś panienka, przyznaj się ikka? Bo ja żadnych snów nie
> miewam od czasu jak zakończyłem autoanalizę i uwolniłem się od
> wszelkich uzależnień. Teraz to nawet Korea Płn. mi nie straszna. :-)
>
> [...]
>
> Co Ty tak za ta Konstytucją - czy to jakaś święta krowa, że aż
> nietykalna? A może SYSTEM społeczno-gospodarczy w nią wpisany uważasz
> za doskonały i nietykalny?

jeśli ma być zmieniona - to tylko zgodnie z prawem. Proste.

> Czy możemy wrócić do tematu za 4 lata? To taki okres czasu po którym

4 lata? Jesteś pewien, że za 4 lata będą jeszcze jakieś wybory? Albo
jakiś usenet? :D

> będzie można już cokolwiek powiedzieć o tym które z nas ma dzisiaj
> rację. Czy okaże się ze to Ty masz teraz rację broniąc
> nieprecyzyjnej, rozdętej ogólnikami i narzucającej nam neoliberalny
> kapitalizm księgi zniewolenia Polaków, czy też może ja optujący za
> Utopią konstruktywną (albo anarchią wspólnotową) którą Polska może
> zbudować w czasie 1-2 pokoleń; byle tylko demokracje zachodnie nam w
> tym nie przeszkadzały.

Jako samotne państwo nie mamy żadnej siły. Może chcesz się do Matki
Rosji przytulić?

> No i trzeba poskromić wściekłość rozbuchanych popleczników obecnego
> złodziejskiego systemu nawet przez pozbawienie ich wolności.

Po nich przyjdą inni i też będą pozbawiać wolności? Sami się wytłuczemy
nawzajem. Super.

> A co do hańby to powinnaś zauważyć, że hańbą okryli się aktualni

Ja wiem, co powinnam. Na pewno nie to, co ty uważasz, że powinnam.

> opozycjoniści, którzy zgodnym chórem uprawiają Targowicę XX wieku. To
> jest hańba dla narodu polskiego, że nie potrafił się ustrzec przed
> taką porutą. I Istotnie trudno ją będzie zmyć; no chyba, że potoczą
> się głowy.

Pierwsza kukła już została spalona. Co proponujesz dalej? Jakiś zamach,
jakiś lincz może? Puknij się w głowę.

> A może i więcej niż Piłsudski - wcale nie będę zaskoczony.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=165397337486
2115&set=o.155394177869961&type=3&theater

> Jeżeli jest niedobra dla społeczeństwa to KAŻDA władza powinna ją
> zutylizować. Tyle, że niektórym taka Konstytucja jest wygodna, gdyż
> sami ją dla siebie pisali.

Bzdury wypisujesz. Konstytucję można zmienić. Zgodnie z prawem. Nawet
tego nie potrafią.

> Ale pieniążkami nie pogardzisz...
>
> Wychodzi na to, że jesteś materialistka. Bo skoro do tej pory trwałaś
> bez tych dodatkowych pieniędzy to chyba nie są Ci one aż tak bardzo
> potrzebne. ;-)

Ech... nie chcę wiedzieć co tam tobie wychodzi. Fuj.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

97. Data: 2016-01-13 21:30:04

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 22:59, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-01-05 21:35, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Jaja też podrożeją. I to nie tylko w delikateśnych Almach, Biedronki
> też zapewne oberwą. Potrzepie się zarówno frankowiczów, jak i
> złotówkowiczów Na szczęście już nie będą oni pracować na
> śmieciówkach, bo w ogóle nie będą pracować "na umowę".

To prawda. Teraz mają wprowadzić nowy podatek dla sklepów internetowych.
Zobaczymy co dalej. Czechy mają niezły system podatkowy. W Rumunii kilka
pozytywnych zmian. Tak to się układa.

> Mnie to likwidacja gimnazjów najbardziej interesuje.

nie zlikwidują. KK walczy. Śpij spokojnie.

98. Data: 2016-01-13 21:31:27

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 23:11, Kviat pisze:

> Czy wy jesteście ślepi? Czy tak po prostu upośledzeni? Wy czytać nie
> potraficie, że takie brednie wypisujecie?

Niektórzy są ślepi, inni po prostu nienawistni, niewykształceni i o
nieproporcjonalnie wielkim ego. Może nawet spuchniętym. Nic nie
poradzisz. Możesz tylko edukować.

99. Data: 2016-01-13 21:36:35

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Qrczak napisał:

> Zwłaszcza, jak się to robi na kolanach.
> "- Proszę państwa nie bierzcie tych pieniędzy, skoro nie musicie -
> powiedział wicepremier prof. Piotr Gliński. Polityk zaapelował, by
> najbogatsi Polacy nie pobierali świadczenia 500 zł na dziecko."
> http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/piotr-glins
ki-nie-bierzcie-500-zl-na-dziecko/qhy89c

Bo widzisz Pan, cudów za pisu nie będzie.
Ale dalsza polityka PO doprowadziłaby do grecji.

100. Data: 2016-01-13 22:15:47

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-13 o 21:36, s...@g...com pisze:

ki-nie-bierzcie-500-zl-na-dziecko/qhy89c

> Bo widzisz Pan, cudów za pisu nie będzie.
> Ale dalsza polityka PO doprowadziłaby do grecji.

Grecja mówisz? tak, będziemy marzyć o Grecji... :)

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."
Daniel Dennett

Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem
Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"
ZapRaSHam Na najLepSjeJsHe foRóm Na śFjeCje!