O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?

81. Data: 2016-01-06 00:39:38

Temat: Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:568c4379$0$663$65785112@news.neostrada.pl...

> Tupnij jeszcze nogą, na pewno pomoże w zaklinaniu rzeczywistości.
Czyją nogą?

> Powrotu do zdrowia życzę.
Bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. I ciule

--

Chiron

82. Data: 2016-01-06 04:15:38

Od: MarkWoydak <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Jan 2016 23:49:46 +0100, Kviat wrote:

> A co? Chcesz trochę? Budujesz elektrownię jądrową, akumulator czy tylko
> miskę pieczenia?
>
> Badałeś swoją umiejętność czytania ze zrozumieniem i przyjmowania do
> wiadomości faktów?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

znowu cie stvep wyruchal ?

83. Data: 2016-01-06 04:18:08

Od: MarkWoydak <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Jan 2016 23:24:29 +0100, Kviat wrote:

> Kiedyś zrozumiesz, że tu nie chodzi o PO.
> Albo i nie zrozumiesz, bo zatrzymałeś się w rozwoju tak jak twoje
> preferencje seksualne w stosunku do dzieci.

> I właśnie dlatego przegrała.

> Ten wrzask jest właśnie o to "jakiekolwiek".
> Normalni ludzi nie chcą hybrydy Korei Płn.+ISIS i właśnie przeciw tym
> "jakiekolwiek" protestują.

> A smoki też widujesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

masz racje

POcaluj mnie w dupe

84. Data: 2016-01-06 09:08:36

Od: "MarkVVoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

WON PODSZYWACZU, TY PiS-owskie ŚCIERWO!

Mark Woydak

85. Data: 2016-01-06 09:08:55

Od: "MarkVVoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

86. Data: 2016-01-06 09:09:53

Od: "MarkVVoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

87. Data: 2016-01-06 10:24:38

Temat: Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski.
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Mnie na przykład nie rajcują i dlatego nie mam nic przeciwko.

No i niech sobie żyją we... dwoje. Bo dzieci to mogą mieć tylko z...
manipulacji i tylko po to by mieć satysfakcję z tego, że mają kim
manipulować.

> To skąd ten lęk przed związkami homoseksualnymi? Zdrowy facet, z
> ugruntowanymi preferencjami seksualnymi, nie powinien mieć na tym
> tle fobii.

To niby do mnie? A gdzie ja napisałem, ze mam jakąś fobię wobec
homoseksualistów? Nie próbuj wkładać w moje usta czegoś czego nie
powiedziałem. Jesteś manipulantem czyli... oszustem.

> Chyba sobie jaja robisz. Jemu wystarczyło kilka tygodni.

Niby co można powiedzieć o rządach PiS-u?

> Czym?

Nie umiesz czytać, czy też nie rozumiesz?

> [...]

> Ale zgodnie z prawem!

Każda zmiana Konstytucji będzie... bezprawiem w ocenie tych, którzy się
mieli dobrze za starej konstytucji. Siłą rzeczy musi więc być zmiana
nazwana przez nich bezprawną. Wszak zmienia ich dotychczasową pozycę w
społeczeństwie.

Konstytucja to takie.. ograniczenie wolności większości przez mniejszość
sprawującą władzę by większość się nie zorientowała i pozwoliła sobie
kaganiec narzucić. Celem każdej konstytucji jest zalegalizować...
niewolnictwo by władcy w glorii i chwale namiestników boga mogli karcić
niepokornych niewolników przed takimi instytucjami jak sądy i Trybunały
właśnie.

Każde więc wystąpienie przeciwko konstytucji będzie, według niej i ludzi
jej używających do sprawowania władzy, łamaniem prawa ustanowionego
przez władców (czytaj właścicieli np. państwa polskiego). Konstytucja
jest dla rządzących narzędziem do uzurpowania sobie przez nich
nienaruszalności ich władztwa i własności przy okazji.

Wobec takiej postawy rządzących nie da się zmienić konstytucji, a co za
tym i systemy społeczno-gospodarczego, bez użycia siły społeczeństwa
wobec właścicieli i rządzących. Ale nowa konstytucja będzie takim samym
narzędziem tyle tylko, że nowych władców - może ktoś powiedzieć. Czyż
można więc bez niej żyć? Wydawać by się mogło, że bez regulacji
prawnych nie da się żyć.

Odpowiem na to w ten sposób: owszem da się żyć bez konstytucji i jej
konsekwencji czyli prawa spisanego jeżeli funkcjonowanie społeczeństwa
oprzemy na Prawie Naturalnym wywodzącym się ze zdrowej psychicznie
rodziny, która będzie wolna od kłamstwa, oszustwa i wszelkich form
przemocy będących konsekwencjami manipulacji w rodzinie. Patologia
społeczna ma swój początek w chorej rodzinie i żadne prawo stanowione, w
tym konstytucja, tej patologii nie zapobiegnie gdyż umysł ludzko jest
tak doskonały, że każde prawo ustanowione ominie, złamie. Tylko
uzdrowienie rodziny pozwoli zbudować zdrowe społeczeństwo wolne od
fałszu, obłudy, kłamstwa, zbrodni czyli generalnie od wszelkiej patologii.

Prawo Naturalne jest TAKIE SAMO dla WSZYSTKICH rodzin ale by je ujawnić
trzeba wpierw uświadomić tych, którzy rodzinę mają tworzyć, czyli
Kobietę i Mężczyznę jak mają swoje dzieci edukować by nie zabijać w
dzieciach poczucia własnej wartości, które staje się zalążkiem
rywalizacji napędzającej manipulację, fałsz, obłudę i wszelkie
niewyobrażalne tutaj formy przemocy.

> Najlepiej gdyby ją pisali złodzieje, mordercy i gwałciciele? A może
> fundamentaliści katoliccy, w której wpisaliby palenie książek na
> stosach dla dobra narodu?

j.w.

> Konstytucja MUSI być nie wygodna dla oszołomów, co nie znaczy, że
> musi być idealna. To utopia. Zawsze się znajdzie jakaś grupa, której
> coś się w konstytucji nie podoba. Ale to nie jest powód, że należy
> ją palić na stosie.

Każda konstytucja faworyzuje jedne grupy społeczne ponad inne
umożliwiając manipulowanie prawem w zależności od intencji i
umiejętności ludzi biegłych w manipulacji, czyli biegłych w oszukiwaniu
jednych dla zapewnienia dominacji innym grupom społeczeństwa. Tylko
powszechna utopia uwolni ludzi od tych patologicznych zjawisk.

> Chcesz zmienić konstytucję? To zrób to jak "facet z jajami",
> przekonaj większość do swoich racji, a nie jak tchórz po nocach
> jakieś wywijasy z Trybunałem Konstytucyjnym czy inne kretynizmy
> ośmieszające (i osłabiające) nas na świecie.

Konstytucyjni oszuści działający w Polsce mają wsparcie innych ukrytych
w eurokołchozie. I nie tylko w EU ale również w innych częściach świata.
Nie jesteśmy jedynymi, którzy zmierzają do odrzucenia ośmieszającej się
demokracji konstytucyjnej; bronią jej tylko ci, którzy czerpią duże
korzyści z tego, że zajmują ważne pozycje w tej formacji
społeczno-ekonomicznej (kapitaliści, właściciele, politycy, media,
naukowcy, lekarze, etc.). Dotyczy to głównie Europy i w nieco mniejszym
stopniu Ameryki. Najmniej liczną grupę obrońców mają zwolennicy
konstytucji chyba w Azji i dlatego RP powinna kierować swoje
zainteresowania w tamtą stronę.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

88. Data: 2016-01-06 13:38:01

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar napisał:

> Czy to źle, że chcą dokładnie wyczyścić państwo ze złodziei, oszustów i
> hipokrytów?

Powiedzmy sobie szczerze, przez te 25 lat
wykryto może 5% wałów, wystarczy przeanalizować
zaledwie kilka spraw, aby zobaczyć efektywność
sądów i prokuratury.

http://polskieafery.pl/

Zbrodniarz antykorupcyjny co ścigał wałkowiczów,
sam dostał zarzuty, to jest gojcowy pierdolnik,
jedna wielka fikcja, państwo mafii, chuj dupa
i kamieni kupa, państwo teoretyczne.

PO nie wyjaśniła absolutnie nic, wcześniej PIS
coś tam próbował.

http://wojciechsumlinski.salon24.pl/673721,to-tylko-
mafia

Sprawa jest najgrubsza z możliwych jak za wałem stoją
politycy czy to SLD czy PSL.

A Jaruzel przy okrągłym stole dobrze wiedział co robi
pozostawiając wymiar sprawiedliwości i MSW pod kontrolą.

Nawet Końu wie co jest grane:
Roman Giertych gromił swoich kolegów z kancelarii prawnych, którzy odzyskują na lewe
papiery warszawskie kamienice. "Zabieranie dzieciakom boisk szkolnych, wykurzanie
ludzi na bruk, to takie skandale doprowadziły Kaczyńskiego do władzy, a nie tylko
ośmiorniczki" - wołał.
http://wyborcza.pl/duzyformat/1,149727,19406771,zaro
bie-mniej-czyli-obrona-demokracji.html

89. Data: 2016-01-06 15:59:11

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-06 o 04:15, MarkWoydak pisze:

> znowu cie stvep wyruchal ?

Znowu nasz urojenia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

90. Data: 2016-01-06 17:38:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 21:53:40 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> A wiesz, chodziłem do bardzo porządnego technikum, to było zaraz po 89.
> Za moich czasów miało jeszcze renomę i poziom.

Kielce - Elektryk przy Niskiej, czy Mechanik przy Jagiellońskiej?
:-)

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem
Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"
ZapRaSHam Na najLepSjeJsHe foRóm Na śFjeCje!