O ogródkach działkowych inaczej :)

31. Data: 2006-03-03 17:59:03

Temat: Re: O ogródkach działkowych inaczej :)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu, skąd miałem wiedzieć gdzie mieszka Moon.

Moon mieszka w samochodzie.

32. Data: 2006-03-03 18:00:56

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Miłko, idealnie by było gdyby były i duże i małe. Wole duże, bo
jestem w
> takim wieku, w którym ludzie zaczynają się śpieszyć.

Mogę się wypowiadać jedynie na podstawie małych i dużych sadzonek host.
Wolę zbierać te małe ale czasem z zapartym tchem pakuję do wózka duże bo nie
mogę odkleić od nich wzroku. Nie chcę też reklamować sklepu OBI ale tam
właśnie najczęściej znajduję te drogie i duże, często są wyprzedaże pod
koniec sezonu. Można też zaszaleć w sklepach internetowych kupując starsze
trzyletnie egzemplarze ( o ile sprzedadzą i wyślą ale to znów podwyższa
cenę) ale powiedź - jaki to ma sens jak poczekać te trzy lata i podrośnie a
w międzyczasie ile jeszcze skolekcjonuję ?

Tak jak kiedyś Mirek powiedział - cnotą ogrodnika jest czekanie :-)

Serdecznie Miłka

33. Data: 2006-03-03 18:04:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć Szefie, i będziesz zasuwał piechotą 6 km po samochód?

Niech Dirko sobie zasuwa, ja mam domek z ogródkiem.

> P.S. Kurcze, Szefie, naraziłeś się 4000000 rodaków.

Nie znam ich

> Jak by, co to do Piotrkowa. Własną piersią Cię będę bronił.
> Pozdrawiam Jacek

Hmm..., czy to ten Piotrków, gdzie kogoś ostatnio zarżnięto ?

34. Data: 2006-03-03 18:07:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Miłko, idealnie by było gdyby były i duże i małe. Wole duże, bo
jestem w
> takim wieku, w którym ludzie zaczynają się śpieszyć.

Śpieszyć ? Dokąd niby ???

> Jestem ostatnią osobą na świecie, która mogłaby Ci źle życzyć

Tu się mylisz.:-D

35. Data: 2006-03-03 18:09:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj Jacku, chyba nie wiesz co proponujesz. Zazwyczaj każdy żałuje
> spotkania z owym Szefem ...
>
> Serdecznie Miłka

Oj Jacku, nie czytaj wypocin taj "laski", ona kłamie, jak szewc.

36. Data: 2006-03-03 18:46:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dua0pp$m6c$2@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Oj Jacku, nie czytaj wypocin taj "laski", ona kłamie, jak szewc.

Hejka. Mówi się "klnie jak szewc". Z tego wynika, że Miłka nie kłamie.
:-)
Pozdrawiam prostująco Ja...cki
PS Dziwne, że Komendant nie napisał Ci boletusie, że jesteś nieelegancki
wobec dam i nie tylko? ;-)

37. Data: 2006-03-03 18:55:52

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka <m...@t...pl> napisał(a):

> Oj Jacku, chyba nie wiesz co proponujesz. Zazwyczaj każdy żałuje
> spotkania z owym Szefem ...

Wim, wiem, oglądałem: http://ogrody.agrosan.pl/swedow/grupa.html

Tadeusz (w wielkim kapeluszu :-), Boletus, Eryk (łobuziak w czapce).

Obaj są strasznie groźni. Ty też nie narażaj się Szefowi, z nim nie ma żartów.

Pozdrawiam Jacek

38. Data: 2006-03-03 19:14:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Miłko, idealnie by było gdyby były i duże i małe. Wole duże, bo jestem
> takim wieku, w którym ludzie zaczynają się śpieszyć.

Młodym się spieszy.Młody nie chce nawet myśleć,że na kwiatek można czekać
kilka lat.Czym człowiek starszy, to czas szybciej leci.Znam jednego hobbystę
po osiemdziesiątce który sieje drzewa i czeka na owoce.I to jest właściwa
postawa ogrodnicza.
Emeryckie pozdrowienia.Mirzan

39. Data: 2006-03-03 19:33:23

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> po osiemdziesiątce który sieje drzewa i czeka na owoce.I to jest właściwa

Podwójne dzięki: za poparcie idei ogrodnictwa działkowego i za dobre słowo.
Z natury jestem optymistą, może to ta przedłużająca się zima.
Byle do wiosny. Pozdrawiam serdecznie. Jacek

40. Data: 2006-03-03 19:57:55

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Gucio napisał:

> Działki zmieniają swój charakter z warzywników na ogrody rekreacyjne

Ja to obserwuję z niepokojem.
"Nowi " szukają do kupienia działki bez altanki, bo jak twierdzą , chcą
sobie wybudować coś ładniejszego. Stara PRL-owska nie jest ładna, ale
kamienica z wybetonowanym tarasem na 300m działce też dobrze nie wygląda.
A rekreacja polega na tym, że się zaprasza kilka osób, przynosi napoje
wyskokowe, samograja podkręca na full, rozpala w grillu ustawionym po
nawietrznej dla sąsiadów śmierdzący węgiel drzewny no i jest głośno,
wesoło , śmierdzaco i swobodnie, również w słownictwie przy dzieciach.
Na większości działek mnóstwo kwiatów, trochę warzyw i owoców.
Ale coraz trudniej o spokój , odpoczynek przy świergocie ptaków -
taki sielankowy klimat.

> działkowcy szukają modnych, dorodnych roślin ozdobnych.

Inaczej:
Iglaki, najlepiej od razu duże i trawnik
a do niego obowiązkowo kosiarka, najlepiej spalinowa , bo nasze działki
elektryki nie mają.
I tego coraz więcej.

Pozdrawiam, Barbara

Forum storczyki gruntowe