O trawniku raz jeszcze...

1. Data: 2004-05-13 18:23:55

Temat: O trawniku raz jeszcze...
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki problem ma. W zeszlym roku wysialam trawe na polowie ogrodu, w tym na
pozostalej czesci. Przed wysianiem trawy skosilam na krotko stara, ale
niestety, nowa tak dlugo wschodzi, ze stara juz jest znowu dluuuga i wymaga
natychmiastowego koszenia. Jesli ja skosze, to nie bede mogla zgrabic, bo
wygrabie nasiona (dosiewalam tez trawe na lysych plackach na istniejacym
trawniku). Jesli ja zostawie, to zacznie gnic. No i to spacerowanie tez nie
pomoze wschodzacym nasionkom.
I tak sobie patrze jak rosnie i rosnie i nie moge sie zdecydowac, kosic, nie
kosic, grabic, nie grabic.
Pomocy...
Magda

2. Data: 2004-05-14 09:58:43

Temat: Re: O trawniku raz jeszcze...
Od: piotrek_priv <piotrek_priv@antyspam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:
> [...]
> pomoze wschodzacym nasionkom.
> I tak sobie patrze jak rosnie i rosnie i nie moge sie zdecydowac, kosic, nie

Kosiarka z koszem(?). Generalnie: kosić. Nooo chyba że to jest trawnik
rzadko koszony.

pomidorty na balkonie- w czym , jaka ziemua itp?
Bonsai (ale prosze sie nie wkurzac)
katalpa gratis
mirzan
patent na roślinę?