OBI i inne markety z działem ogrodniczym

1. Data: 2006-12-01 15:45:30

Temat: OBI i inne markety z działem ogrodniczym
Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie dużo roślin traca przez zimę. Wiosną tak 1/3 kolekcji wywalają, bo
wszystko nawet jak żywe to fatalnie wyglada, odstrasza klientów i i tak się
nie sprzeda.
No i byłam przed godziną swiadkiem jak sprytni ludzie targowali się w
markecie o rośliny, które były w gorszej kondycji - kierownik dziłau chętnie
spuszczał z ceny by się pozbyć roślin. Wielkiego rododendrona, lekko
przywiędnietego, który miał cenę 360 zł puścił za 200 i z innymi podobne.
Więc jak ktoś ma maket tego typu w pobliżu to można spróbować ;)

--
ewa

2. Data: 2006-12-01 16:44:27

Temat: Re: OBI i inne markety z działem ogrodniczym
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> Wielkiego rododendrona, lekko
> przywiędnietego, który miał cenę 360 zł puścił za 200 i z innymi podobne.
> Więc jak ktoś ma maket tego typu w pobliżu to można spróbować ;)

Jeśli miałabym cień przypuszczenia, że przywiędnięcie może być
spowodowane fytoftorozą - nie wzięłabym nawet za dopłatą.

Pozdrawiam
Baśka

3. Data: 2006-12-01 17:24:55

Od: "Kamil" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli miałabym cień przypuszczenia, że przywiędnięcie może być spowodowane
> fytoftorozą - nie wzięłabym nawet za dopłatą.
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Ja bym bral od razu jesli to bylby jedyny mankament takiej roslinki, w tym
momencie na rynku jest wiele skutecznych srodkow na fytoftoroze wiec nie
rozumiem skad te obawy?

pzdr

Kamil

4. Data: 2006-12-01 19:28:46

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Kamil napisał(a):
> momencie na rynku jest wiele skutecznych srodkow na fytoftoroze
A mógłbyś podać jakiś? - bardzo mnie to zainteresowało.

5. Data: 2006-12-01 20:04:58

Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> momencie na rynku jest wiele skutecznych srodkow na fytoftoroze
A mógłbyś podać jakiś? - bardzo mnie to zainteresowało.

PrevicurR 607 SL...?

6. Data: 2006-12-01 21:51:38

Od: "Kamil" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mógłbyś podać jakiś? - bardzo mnie to zainteresowało.
>

> PrevicurR 607 SL...?

moze byc tez Bravo 500 sc, mozna tez stosowac Syllit - ok, mozesz sie
doczepic ze czytaj o syllicie jego opis nie pasuje ani troche do tej choroby
ale uwierz mi - jest skuteczny.

pozdrawiam

Kamil

7. Data: 2006-12-01 22:04:54

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:
> moze byc tez Bravo 500 sc, mozna tez stosowac Syllit - ok, mozesz sie
> doczepic ze czytaj o syllicie jego opis nie pasuje ani troche do tej choroby
> ale uwierz mi - jest skuteczny.

Również przy zaatakowaniu systemu korzeniowego Rh. ?

Pozdrawiam
Baśka

8. Data: 2006-12-01 22:16:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> moze byc tez Bravo 500 sc, mozna tez stosowac Syllit - ok, mozesz sie
> doczepic ze czytaj o syllicie jego opis nie pasuje ani troche do tej
choroby
> ale uwierz mi - jest skuteczny.

Skuteczny? To dlaczego fytoftoroza jest takim problemem, jeśli zwalcza się
ponoć tak łatwo???

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-12-01 22:26:32

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> moze byc tez Bravo 500 sc, mozna tez stosowac Syllit - ok, mozesz sie
> doczepic ze czytaj o syllicie jego opis nie pasuje ani troche do tej

Owszem skuteczny ale chwilowo , choroba jednak dalej postępuje i roślina
nawet na kompost się nie nadaje , należy spalić .

Pozdrawiam TeresaR

PS. W miejscu ktorym rosła wymienić ziemię .

10. Data: 2006-12-01 22:34:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo
> wszystko nawet jak żywe to fatalnie wyglada, odstrasza klientów i i tak

Powinni to puścić za bezcen , a i tak nie wiadomo czy przeżyje.
W czasie kiedy rośliny u nich stoją nie stosują żadnych środkow
owadobójczych ,czy przeciw grzybowych . Ryzyko zakupu .

> [...]
> przywiędnietego, który miał cenę 360 zł puścił za 200 i z innymi podobne.
> Więc jak ktoś ma maket tego typu w pobliżu to można spróbować ;)

Dla Rododendrona przywiędnięcie , zwłaszcza w doniczce to tragedia .
Dlatego nie wiem , czy zaoszczedzili ,czy stracili te 200 zł .

Pozdrawiam TeresaR
> --
> ewa

MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying
Re: Miscanty z nasion?
20-letnia węgierka