OD DAWNA...

61. Data: 2006-08-20 09:41:22

Temat: Re: OD DAWNA...(i cały czas OT)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
news:1wwdb2zddnr30.1xz3rjfr451lz.dlg@40tude.net...
> Sun, 20 Aug 2006 10:49:19 +0200, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
> napisał(a):
>
> Faktycznie,
> teraz widzę, że ta galeria na softelu.

Powoli będę robić coś innego, stąd te przymiarki na gmailu.... Mam nadzieję,
że te softelowskie długo nie pobędą bo kochana tepsa rozbuduje nam centralę,
wtedy będę musiała pożegnac się z softelem i przywitać z neostradą :))

> Dawno, dawno temu szukałem jakiegoś dzwończyna i tylko Twoje zdjęcie
> wyguglałem:)

Byłabym ostrożna z identyfikacją roślin wg moich fotek :))) Mam tam trochę
błędów. Podobna sytuacja była z Centaurea cana, tego Basia szukała :)))

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

62. Data: 2006-08-20 09:48:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Trzeba pilnować w grudniu - zbiera się czarne -

Po co wprowadzasz w błąd? W grudniu to zbierzesz tylko to co jeszcze nie
opadło i samoistnie wysuszone.
Niby dobre ale tylko te z jałowcow rosnących w cieniu.
Owoce zbiera się na jesieni dojrzałe jak już zaczynają opadać, można im
pomóc otrząsając gałązkę. Suszyć należy w cieniu, w przewiewnym miejscu
rozłozone jedną warstwą. Do użytku nadają się jedynie owoce zdrowe i
dobrze dojrzałe.

> zielone będą dostępne w następnym grudniu...

Tyle, ze już nie będą zielone.
:-P

> Doskonałe lekarstwo na wątrobę - żuć cztery do sześciu szyszkojagód trzy
> razy dziennie...

Proponujesz aby załatwic sobie nerki na amen?

> I kiełbasy pachną, smakują i nie psują się.

A jakie dawkowanie zalecasz?
pozdr. Jerzy

63. Data: 2006-08-20 20:06:47

Temat: Re: OD DAWNA...
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dirko napisał:
> Czasami przelatuje się wzrokiem tekst
> i nie zauważa szczegółów, a czasami wydaje się, że napisane jest coś innego.
> Chyba nie muszę mówić, jak od dłuższego czasu określam dalie kaktusowe. ;-)
> Swego czasu był tu cyrk ze zmarzniętymi pierisami. < lol >

W Internecie krąży kawałek tekstu udowadniający,
że dla zrozumienia tekstu
ważny jest tylko początek i koniec wyrazu.

Pozdrawiam calvi

64. Data: 2006-08-20 21:22:54

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat jałoców pospolitych z lasu nie mam. Z tych, które mam nie zbierałam
> nasion. O ile wiem to u jałowców dojrzewają one w 2-gim, 3-cim roku więc
> jeszcze czas na zbiór :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka
Witam!Dziekuje za odpowiedż.pozdrawiam maria

co smakuje ślimakom?
Hibiskus-dziwak
Borowka amer. odmiany
ogrod japonski