OGRÓD

1. Data: 2000-11-27 11:38:45

Temat: OGRÓD
Od: "MARCIN WAWRZYNCZUK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam niezbyt duży ogródek, około 60 m2 (10x6). Chciałbym go w jakiś spośob
zagospodarować. Nie chcę go za bardzo "zaśmiecić" roślinami, ale chcę aby
był ładnie i przejrzyście wykonany. Poszukuję projektów na mały ogródek.
Bardzo dziękuję za pomoc. Marcin

2. Data: 2000-12-01 12:13:33

Temat: Re: OGRÓD
Od: "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup ostatni numer miesięcznika Ogrody poswiecony w dużej części małym
ogrĂłdkom
Ewa

MARCIN WAWRZYNCZUK napisał(a) w wiadomości: <8vtgv1$95f$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2000-12-01 23:28:32

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MARCIN WAWRZYNCZUK" napisał
> Mam niezbyt duży ogródek, około 60 m2 (10x6). Chciałbym go w jakiś spośob
> zagospodarować.......

Możesz zajrzeć do książki "Projektowanie ogrodów przydomowych" Robina
Williamsa.
Są projekty dla małych ogrodów.
Zresztą nie ona jedna na półkach w księgarni .
Pozdrawiam serdecznie
--
Kronopio
ICQ 82543201

4. Data: 2000-12-04 12:26:52

Temat: Re: OGRĂ"D - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa ZĹ,otowska" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> kup ostatni numer miesiÄ(TM)cznika Ogrody poswiecony w duĹĽej czÄ(TM)Ĺ>ci maĹ,ym
> ogrĂłdkom
> Ewa

Czy tylko ja widzę masy dziwnych robaczków?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-12-04 12:43:13

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Nie nie tylko Ty.Ewa uzywa polskich liter .
Pazdriawljaju Juras

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Psiankowate
Róże!
Nowe dziwności