OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)

11. Data: 2005-07-07 17:37:44

Temat: Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:dajn7r$buj$1@inews.gazeta.pl...

> Przy zwracaniu się do kogoś na priva przedstawienie się nickiem jest takim
> samym buractwem jak nieprzedstawienie się, kiedy się do kogoś dzwoni.

to twoje osobiste zdanie, czy wskazesz jakas wykladnie?

12. Data: 2005-07-07 17:55:15

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy zwracaniu się do kogoś na priva przedstawienie się nickiem jest takim
> samym buractwem jak nieprzedstawienie się, kiedy się do kogoś dzwoni.
>
> JoP

tutaj sie z Toba zgadzam w 100% - zwlaszcza, ze mamy do czynienia z pisaniem
na priv i dodatkowo z prosba o jakas tam wieksza, czy mniejsza pomoc.

pozdr.

casus

13. Data: 2005-07-07 17:56:33

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz sobie jakiś dokument/strone, która opisuje najważniejsze aspekty
> kontaktu z Tobą - wiele ludzi ostatnio tak robi. Potem egzekwuj
> bezlitośnie te punkty w niej, a sytuacja winna się poprawić - ruszą zady
> niektórzy (albo głowę).

sorry, ale bez przesady. Nie zamierzam tracic czasu na bawienie sie w
regulamin pisania do mnie:-))))

pozdr.

casus

14. Data: 2005-07-07 18:00:23

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I rozumiem rozgoryczenie casusa tym, ze po tym jak już zrobi co ma zrobić
> to nawet dziękuję nie zobaczy.
> Wystarczy zacząc traktowac kontakty via mail jak kontakty face-to-face, i
> wtedy oczywistym sie staje, że po wyświadczeniu przysługi wyraża się
> podziękowanie za to.
> Lia, staroświecka

mnie nawet nie chodzi o "dziekuje" dla mnie, bo maluski jestem, ile o
stricte brak tego w ustach u ludzi, ktorzy o cos prosza.

pozdr.

casus

15. Data: 2005-07-07 18:05:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisał(a):

> to twoje osobiste zdanie, czy wskazesz jakas wykladnie?

Czy do tego, że nie smarka się na podłogę i nie beka przy stole, też potrzeba
Ci wykładni? Bo mnie nie. Rodzice zainstalowali mi kindesztubę z systemem
operacyjnym. Skoro wielu Tobie nie, to tylko współczuć, ale może można gdzieś
dostać jakiegoś patcha?

JoP

16. Data: 2005-07-07 18:06:15

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 19:37:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *taora* skreślił te oto słowa:

> to twoje osobiste zdanie, czy wskazesz jakas wykladnie?

Jeśli JoP nie znajdzie wykładni (czy w podrecznikach s-v uwzględniają już
"sytuacje internetowe"?) to przypuszczam, że spokojnie w głosowaniu
większośc uzna, że nieprzedstawianie się z kulturą ma niewiele wspólnego.

--
Lia

17. Data: 2005-07-07 18:07:31

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 20:00:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *casus* skreślił te oto słowa:

> mnie nawet nie chodzi o "dziekuje" dla mnie, bo maluski jestem, ile o
> stricte brak tego w ustach u ludzi, ktorzy o cos prosza.

No to magiczne słowko należy się IMO każdemu kto nam pomaga.
Ja szczesliwie jakoś jeszcze nie trafiłam na takie traktowanie jak Tobie
się zdarza...

--
Lia

18. Data: 2005-07-07 18:09:45

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ci wykładni? Bo mnie nie. Rodzice zainstalowali mi kindesztubę z systemem
> operacyjnym. Skoro wielu Tobie nie, to tylko współczuć, ale może można

jesli piszesz o dobrym wychowaniu takim rynsztokowym jezykiem, to troche mi
sie to kloci:) i jak zwykle agresywna, zamiast grzecznie napisac, ze np. nie
wiesz, ale wydaje ci sie, ze potocznie tak jest przyjete. ja kiedys czytalam
gdzie wlasnie taka wykladnie, ze w w kontaktach prywatnych internetowym nie
podawanie imienia i nazwiska nie jest czyms niegrzecznym i nie na miejscu,
ale teraz tego nie mam czasu czukac, wiec myslalam, ze ty moze znalazlas cos
na potwierdzenie swojej tezy.

19. Data: 2005-07-07 18:11:58

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> tutaj sie z Toba zgadzam w 100% - zwlaszcza, ze mamy do czynienia z
pisaniem
> na priv i dodatkowo z prosba o jakas tam wieksza, czy mniejsza pomoc.

ja sie najbardziej ciesze, jak pomoglam. nie zwracam uwagi na (dla mnie)
drobiazgi, czy ktos podal nicka, czy np. imie i nazwisko, ktore tez moze byc
tylko nickiem.

20. Data: 2005-07-07 18:12:29

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 20:09:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *taora* skreślił te oto słowa:

> jesli piszesz o dobrym wychowaniu takim rynsztokowym jezykiem,

Jola, ty menelu (menelko?) :)))

> to troche mi
> sie to kloci:)

Idź może na alt.pl.zbluzgaj, zapoznaj się z kolegami i ich językiem i
jeszcze raz sobie to wszystko przemyśl.

--
Lia

wada czynnościowa serca
spokrewnione małżeństwo i dzieci - genetyka
Znieczulenie szczeny :)
Co dokladnie pylilo w ciagu minionego tygodnia (od ok.29 VI) ?
Czy ktoś może mi polecić jakieś jednodniowe soczewki?