[OT] Dementi

1. Data: 2002-02-09 16:24:17

Temat: [OT] Dementi
Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem uprzejmie poinformować, że to nie prawda, że jestem zbyt wyniosły
;-))), a tym bardziej leniwy. :o)

Są pewne siły, które posługują się wątkiem "Stressss....", aby zniszczyć
moją reputacje. Jestem wstrząśniety, tak że nawet nie mogę oglądać sensacji
XX wieku Bogusława Wołoszańskiego!

Dziś jest sobota, prawda? :-)

Kuki

1. Data: 2002-02-09 16:37:59

Temat: Re: [OT] Dementi
Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> wrote in message

> Dziś jest sobota, prawda? :-)

Ok juz nie trzeba. Sprawdzilem. Dzis rzeczywiscie jest sobota. ;-)))

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2002-02-09 16:50:01

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuki" <...>
> Ok juz nie trzeba. Sprawdzilem. Dzis rzeczywiscie jest sobota. ;-)))

Nie zgadzam sie z Tobą!,
Twoja prawda nie jest uniwersalna, jest zaledwie cyklicznie prawdziwa,
przynajmniej tu w usenecie.
;-)
M.

1. Data: 2002-02-09 17:17:14

Od: "Lord Thaumiel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zgadzam sie z Tobą!,
> Twoja prawda nie jest uniwersalna, jest zaledwie cyklicznie prawdziwa,
> przynajmniej tu w usenecie.

hmm a ja tam bym mu przyznal racje. w chwili gdy to pisal, napisal, ze
"DZISIAJ [czyli w chwili, w dniu, gdy on to pisze!] jest sobota". prawda ta
jest uniwersalna jesli uwzglednic okolicznosci i szczegolowy sposob jej
wyrazenia :>. za pare pokolen nadal prawdziwym bedzie stwierdzenie, ze w
chwili (w dniu) pisania tych slow przez ich autora (czyli w tym jego
"dzisiaj") byla sobota :P
pozdr

========================
Lord Thaumiel
"Love is a hostage. Too precious to give him away."
mailto:t...@m...pl
http://metal.pl/
http://www.zalogag.com/
http://heroes.wr.pl/
http://yarpenn.w.pl/
IRC: #satan-pl !zalogag #homm3

1. Data: 2002-02-09 21:04:17

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Lord Thaumiel" <t...@i...pl> wrote in message

> hmm a ja tam bym mu przyznal racje.

Dziekuje, Lordzie. :-)

> IRC: #satan-pl !zalogag #homm3

A co to za kanał IRC? :o)

K.

1. Data: 2002-02-09 22:39:34

Od: "Lord Thaumiel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje, Lordzie. :-)

no problemo

> A co to za kanał IRC? :o)

yyyy nie pojalem pytania :/ chyba jest ponad moje mozliwosci intelektualne -
moze slowko wyjasnienia? :P

1. Data: 2002-02-09 23:47:41

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> yyyy nie pojalem pytania :/ chyba jest ponad moje mozliwosci
intelektualne -
> moze slowko wyjasnienia? :P

Lord ma kłopoty z pamięcią. ;)))

> --
> Lord Thaumiel
> "Love is a hostage. Too precious to give him away."
> mailto:t...@m...pl
> http://metal.pl/
> http://www.zalogag.com/
> http://heroes.wr.pl/
> http://yarpenn.w.pl/

A te strony www powyzej to Twoje?

K.

1. Data: 2002-02-10 12:06:12

Od: "Lord Thaumiel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> intelektualne -
>
> Lord ma kłopoty z pamięcią. ;)))

hmmm nie mowie ze klopoty z pamiecia, ino po prostu nie rozumiem o co
chodzi - mozesz mi to wyjasnic? prosze pieknie....

> A te strony www powyzej to Twoje?

hmmmmm to sa miejsca, gdzie aktualnie pracuje... nie moje, ino tak jakos hmm
wspoltworze je, o.

1. Data: 2002-02-10 16:51:46

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm nie mowie ze klopoty z pamiecia, ino po prostu nie rozumiem o co
> chodzi - mozesz mi to wyjasnic? prosze pieknie....

Ok. Wyjasnie Ci to jak przestaniesz się wygłupiać. Bedzie sprawiedliwie. ;-)

> hmmmmm to sa miejsca, gdzie aktualnie pracuje... nie moje, ino tak jakos
hmm
> wspoltworze je, o.

OK. Ja tez wspoltworze istnienie tego swiata, bo poprostu zyje. Jeszcze. :/

> --
> Lord Thaumiel
> "Love is a hostage. Too precious to give him away."

Pa :)

1. Data: 2002-02-10 18:00:54

Od: "Lord Thaumiel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. Wyjasnie Ci to jak przestaniesz się wygłupiać. Bedzie sprawiedliwie.
;-)

ok qrde ja sie nie wyglupiam. ale wyjasnij mi to prosze bo jakos nie mohe
tego pojac :/

> OK. Ja tez wspoltworze istnienie tego swiata, bo poprostu zyje. Jeszcze.
:/

heh a ja te stronki dopisalem z czystego snobizmu - czasem tak lubie :>

> Pa :)

nom pa :>

--
[...]

Ktoś szukał Mosznej?