[OT?] Do oceny

1. Data: 2003-01-21 20:27:05

Temat: [OT?] Do oceny
Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem że to NTG, ale ta grupa wydała mi się najodpowiedniejsza. Kumpela
przesłała mi ostatnio opowiadanie napisane przez siebie. Bardzo jestem
ciekaw co Wy o tym sądzicie bo wielu sądzi że to lipa, a mi strasznie sie
podoba.

Oto ono:

"upadły anioł"
-odpuszczam ci grzechy, w Imię ojca i syna i ducha ..

Odeszła od konfesjonału, cała czysta aby móc znowu pobrudzić swoją dusze...

-dlaczego to robisz?

-co dlaczego robię?

-no dlaczego jesteś taką kurwą?

-bo ja się na to narodziłam i na to przyszłam na świat... - odpowiedziała
bez chwili zastanowienia...

-no ale... dlaczego?

-ktoś musi to robić, ktoś musi być nikim ...- tym razem jej twarz przybrała
całkiem inny wyraz... była jakby nieobecna... nie było jej... ona wiedziała
że straciła to dawno temu...i już nigdy nie odzyska...

-----------

kilkanaście lat wcześniej...

-musisz się tego nauczyć, każdy z nas musi kiedyś to umieć!!! Nie bój się...
nic ci się nie stanie... uwierz mi...- ale ona nie uwierzyła...

-hm no dobra ale jeśli się coś...

-nic się nie stanie!! Jesteś silna, podołasz...-ale ona nie podołała...

-gdzie?! Gdzie są moje skrzydła? - wydała z siebie przeraźliwy krzyk,
rozpacz stanęła jej w gardle...Wiedziała że nie zdołała się wzbić w
przestworza, jedynie z głuchym łoskotem uderzyła o ziemie... Z jej
połamanych skrzydeł wypłynęła krew i woda...Strumieniami tryskała na
wszystkie świata strony... ona zaś sama poczuła przenikliwy ból w okolicy
lędźwiowej... starała się podnieść ale ciężar jej skrzydeł nie pozwalał,
chociaż tak naprawdę już tych skrzydeł nie miała...Została przykuta do
ziemi, bo była za słaba by powstać z upadku...była za słaba by o tym upadku
zapomnieć... i za słaba żeby ten upadek sobie wybaczyć... Już taka
pozostała...Pozostała taka słaba... A jaka się stała to chyba nie muszę
mówić...Stała się zgorzkniała... Niby zapomniała...ale nie wygnała z myśli
grzechu...

-----------

-czy wierzysz w anioły?

-...wierze...-odpowiedziała cicho, niemalże bezgłośnie, jakby wstydząc
się...

-a po co aniołom skrzydła...?

-no chyba po to żeby latać, nie sądzisz? - odpowiedziała naiwnie i tak jak
umiała najprościej...

-hm latać? Jakby im skrzydła były potrzebne do latania to nazywały by się
ptakami...a nie aniołami...

-to w takim razie jak uważasz po co aniołom skrzydła...-spytała się z
nadzieją że jednak nie udzieli jej odpowiedzi...

-hmm aniołom skrzydła po to żeby schodząc z nieba na ziemie nie upadli...

-no ale nie każdy anioł potrafi latać...nie od razu anioł rodzi się z takimi
umiejętnościami...-próbowała bronić samej siebie, choć tak naprawdę to była
tylko desperacka próba usprawiedliwienia siebie przed własna opłakaną
duszą...

-nie liczą się umiejętności, liczy się wiara, a zresztą nie wiem, ja nie
jestem aniołem...

Słysząc te słowa przymknęła oczy bo zrozumiała że upadłym aniołem się
stała...

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

1. Data: 2003-01-21 20:29:53

Temat: Re: [OT?] Do oceny
Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper Cieśla (COMBOY) twierdzi, że:
> [...]
> przesłała mi ostatnio opowiadanie napisane przez siebie. Bardzo jestem
> ciekaw co Wy o tym sądzicie bo wielu sądzi że to lipa, a mi strasznie
[...]

Przegapiłeś pl.hum.pisarstwo?

--
__ Gilbert "Pójdźmy, dzień jest szeroki i od wierszy gorzki.
q..p W narożnej aptece miasta wędrowny szarlatan
/\ KKB

1. Data: 2003-01-21 20:40:56

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Kacper Cieśla (COMBOY)>
wylosował takie:

> wielu sądzi że to lipa, a mi strasznie sie

w pewnych przyopadkach i demokracja ukazuje cała prawdę
;-)

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_______________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-21 21:00:29

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak żeby nie było całkiem OT, może na podstawie tego opowiadania potraficie
coś rzec o jej psychice ? :)

1. Data: 2003-01-21 22:15:23

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak żeby nie było całkiem OT, może na podstawie tego opowiadania
potraficie
> coś rzec o jej psychice ? :)

Leczenie szpitalne na odziale zamknietym ;-)

FX

1. Data: 2003-01-21 23:18:03

Od: "zwolski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesłała mi ostatnio opowiadanie napisane przez siebie. Bardzo jestem
> ciekaw co Wy o tym sądzicie bo wielu sądzi że to lipa, a mi strasznie sie

Ty to napisales? Jesli tak to nie ma sie czego wstydzic. Raczkuj dalej i
zajrzyj na pl.hum.pisarstwo
tam powiedza ci co jest zle i nie przejmuj sie ze wszystko jest zle.

> Oto ono:
>
> "upadły anioł"

Stary wyswiechtany motyw. Upadlych aniolow bylo juz mnostwo w literaturze,
ale jesli autor zatytuawal opowiadanie w sposob najbanalniejszy z mozliwych
to moze sie wiaze z tym jakas autoironiczna przekra tegoz autora ;).
Jednym z ciekawszych tekstow o upadlym aniole czytalem w Feniksie p.t "Sol
na pastwiskach niebieskich". Bylo to o aniole ktory odrabal sobie skrzydla -
sztampa ale czytalo sie to swietnie bo co chwila jakas scena przyciagala
uwage. (np wspomniany aniol baraszkujacy z sucubuska ;)

> [...]

wiedziała
> że straciła to dawno temu...i już nigdy nie odzyska...

kropeczki... tyle kropeczek to sobie mozesz na czacie walic. Piszac tekst
szanuj czytelnika. Przez kropeczki tekst traci plynnosc.

>hm no dobra ale jeśli się coś...

Dialogow bedacych zupelnym odzwierciedleniem rozmowy nie da sie czytac.
Dotyczty to tekstow
wzbogaconych o wszelkiego rodzaju "hmm" "ach" "ech".

> rozpacz stanęła jej w gardle...
stanac to moze ... no wiesz co.:) Rozpacz niech lebiej to gardlo sciska. W
tekscie uzywasz samych takich wyswiechtanych frazesow uzywanych w jezyku
potocznym, pobaw sie jezykiem i stworz jakies swoje porownania. A opisujac
emocje takie jak rozpacz i gniew postaraj sie unikac uzywania tychze slow.

> połamanych skrzydeł wypłynęła krew i woda...Strumieniami tryskała na
to wyplynela czy wytrysnela?

> wszystkie świata strony... ona zaś sama poczuła przenikliwy ból
w okolicy lędźwiowej...

blad

to spadla na skrzydla czy na "jaja" ? :)
(a wlasnie przyszlo mi na mysl ze ta kobieta aniol to moglby byc
transwestyta :)

starała się podnieść ale ciężar jej skrzydeł nie pozwalał,
> chociaż tak naprawdę już tych skrzydeł nie miała...Została przykuta do
> ziemi, bo była za słaba by powstać z upadku

No i rozgrzeszyles kobiete wszeteczna.

> [...]
> nadzieją że jednak nie udzieli jej odpowiedzi...

> -hmm aniołom skrzydła po to żeby schodząc z nieba na ziemie nie upadli...

Jakby aniolom tylko po to byly potrzebne skrzydla to ludzie nazywali by je
strusiami. ;/

komus schodzacemu nie potrzebne sa skrzydla.

jakby aniolowie potrzebowali skrzydel tylko do
> -nie liczą się umiejętności, liczy się wiara, a zresztą nie wiem, ja nie
> jestem aniołem...

to ze z wiara jest jak z tancem i albo to sie ma albo tego sie nie ma to juz
wymyslono jakis czas temu.

1. Data: 2003-01-22 13:05:28

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie napisałem tego, ja tylko koleżanka. Hmm może dałem zły tekst. Nie wiem,
mi podobają się jej teksty. Oczywiście jest dużo niedociągnięć, no ale w
końcu każdy kiedyś zaczynał. Poza tym jak się z nią normalnie rozmawia to
trudno się zorientować że tak głęboko zastanawia się nad życiem.. jak ktoś
chce to może sobie poczytać niektóre teksty na jej blogu (heroina666.blog.pl
nie mam pojęcia skąd ten identyfikator :P), z tym że tam oprócz tego są też
opisy codziennych dni, czyli taki zwykły blog. No ale nic, dzięki za ocenę,
narazie jej nie będę mówił że dawałem to do oceny :)

1. Data: 2003-01-22 13:27:31

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Kacper:
> Tak żeby nie było całkiem OT, może na podstawie tego opowiadania
> potraficie coś rzec o jej psychice ? :)

heroina666.blog.pl - niewaski 'material'. ;)

A swoja droga to nie wiem dlaczego jeszcze nigdy dotad nie spotkalem
osoby o takim imieniu ktora mialaby jakby calkowicie po kolei w glowie...
dziwne jakies.

Chyba w koncu stane sie uprzedzony do osob o takim imieniu. :)

Czarek

1. Data: 2003-01-22 13:56:05

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacper Cieśla (COMBOY)" w news:b0m4uc$73v$1@news.tpi.pl napisał(a):

> (heroina666.blog.pl nie mam pojęcia skąd ten
> identyfikator :P),

I heroina, i 666 budza pewne kontrowersje. Zestawienie ich razem zepewne
ma wzmocnic jeszcze ten wydzwiek. Nie wiem czy przyklad dobry, ale mnie
sie to troche kojarzy ze zwrotem np. "kurwa ja pierdole".
666 to proba zrzucenia "jarzma" Kosciola, jego "ciemnoty". Heroina to po
czesci tez Kosciol, ale bardziej juz tyczy sie ludzi swieckich, ogolnie
spoleczenstwa (z programowania - jakby zestawienie dwoch warunkow przy
pomocy AND'a, aby nic nie umknelo, aby dokladnie okreslic zakres). Jest to
wiec swoiste "nie" wypowiedziane po to ludzie wiedzili, iz maja do
czynienia z osoba niezalezna, ktora sama sobie panem.
Samo slowo "heroina" moze nawiazywac rowniez do postrzegania swiata,
troche zakreconego, jakby czlowiek ciagle byl na haju. Mowi o pewnnej
odmiennosci, byc moze poczuciu braku zrozumienia (to mozna tez odniesc po
czesci do fragmentu wyzej).

Ale ja sie w sumie na tym nie znam i tak tylko sobie gdybam :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.
"I love you, but i don't like you"

1. Data: 2003-01-22 13:56:05

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

mam problem :(
depresja poporodowa
Jak i gdzie poznawac ludzi?
wiara...