OT: Fotografia amatorska - galeria

1. Data: 2004-11-29 20:20:28

Temat: OT: Fotografia amatorska - galeria
Od: Planet G <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://planetg.galernik.com
Wiele tego nie ma, ale mimo to serdecznie zapraszam.
Na razie wi?kszo?? fotografii w mojej galerii to fotografie robione amatorskim
aparatem cyfrowym (jedynie "Jab?ka" i "Staw" s? robione lustrzank?). W przygotowaniu
s? tak?e fotografie robione lustrzank?...

2. Data: 2004-11-29 21:08:30

Temat: Re: Fotografia amatorska - galeria
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Planet G" napisał:
> http://planetg.galernik.com
> Wiele tego nie ma, ale mimo to serdecznie zapraszam.

Bardzo nierówne te zdjęcia. Technicznie raczej słabe.
W niektórych widać, że masz dar patrzenia (jabłka, staw, kwiaty2,
wzniesienia gubińskie, magnetowid, kwiaty).
Niektóre to nieporozumienie lub zbyt śmiały eksperyment (drut kolczasty,
Agawa, numer domu).
Nas (mnie) interesują przede wszystkim ogrody, niekoniecznie Twoje. Także
detale w tych ogrodach. Te ogrodowe oglądało mi się najlepiej :-)
Pozdr. Jurek

3. Data: 2004-11-30 22:42:24

Temat: Re: OT: Fotografia amatorska - galeria
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://planetg.galernik.com
A ten slup to 110kV ?, zawieszenie przewodow odciagowe ? :-)
A pod nim bonsai ?

4. Data: 2004-12-01 08:25:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Planet G" <p...@x...pl>
> [...]
przygotowaniu
> s? tak?e fotografie robione lustrzank?...

Bardzo ładne te zdjęcia, tak trzymaj.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

5. Data: 2004-12-09 20:35:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przygotowaniu
> s? tak?e fotografie robione lustrzank?...

Wybacz, ale nie mam czasu, muszę
dokładnie przeczytać ok. 1000 postów.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2004-12-09 20:37:32