[OT]Gdzie są wszyscy??

1. Data: 2004-11-06 22:06:10

Temat: [OT]Gdzie są wszyscy??
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rety, co tu dziś tak pusto?? Czyżby był Dzień Bez Internetu, tylko ja nie
zauważyłam?;)

Żeby nie było całkiem OT, melduję, że wybrałam się w końcu pod Halę Targową
(w Krakowie oczywiście) i nabyłam masę starych gazetek robótkowych - teraz
zamiast pracować siedzę i nie mogę się zdecydować, co najpierw:P

Pozdrawiam:)

Kitka

1. Data: 2004-11-06 22:15:45

Temat: Re: [OT]Gdzie są wszyscy??
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (w Krakowie oczywiście) i nabyłam masę starych gazetek robótkowych - teraz
> zamiast pracować siedzę i nie mogę się zdecydować, co najpierw:P

A kuku :)
Tutaj jestem....

Też się zastanawiam gdzie wszyscy....może imprezują :)

Pochwal się ,co masz ciekawego w tych gazetkach ?

Marzena

1. Data: 2004-11-06 22:20:11

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezdem !!! I hafcę chińskie znaczki..... a może japońskie....

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-06 22:20:18

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nabyłam masę starych gazetek robótkowych - teraz zamiast pracować siedzę i
nie mogę się zdecydować, co najpierw:P

Ale masz dobrze... ;o)
ciekawe gdzie w Poznaniu można kupić stare gazetki? I czy w ogóle można?

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-11-06 22:43:16

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kuku :)
> Tutaj jestem....
>
> Też się zastanawiam gdzie wszyscy....może imprezują :)

No pewnie tak... A ja tu dzielnie siedzę bo zlecenie czeka, a czytanie listy
i dłubanie szydełkiem czy czółenkiem to najlepszy pretekst żeby przedłużyć
sobie przerwe:P

> Pochwal się ,co masz ciekawego w tych gazetkach ?

To są m.in.Anny, Szydełkiem i na drutach, Moje robótki i Kram z robótkami,
więc wszystkiego po trochu:) Ale aktualnie jestem na etapie serwetek
szydełkowych i frywolitek, a mnóstwo tu tego, więc siedzę i się ślinię:) No
i mam dylemat, bo przy szydełku nie potrafię jednocześnie czytać z ekranu, a
wszystkie czółenka do frywolitek mam chwilowo zajęte. Więc wygląda na to, że
zamiast zabierać się za coś nowego, skończę najpierw naszyjnik
frywolitkowy:) Może i dobrze, bo jak zawsze mam kilkanaście zaczętych
projektów i zamiast je kończyć, zaczynam następne:P

A Wy co porabiacie aktualnie?:)

1. Data: 2004-11-06 22:44:06

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jezdem !!! I hafcę chińskie znaczki..... a może japońskie....

Ooo, pochwal się! Ja też chcę (tylko kiedy????) :)

Pozdrawiam nocne marki

Kitka

1. Data: 2004-11-06 22:46:58

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale masz dobrze... ;o)
> ciekawe gdzie w Poznaniu można kupić stare gazetki? I czy w ogóle można?

Hym... nie wiem, jak w Poznaniu, ale może sprawdź na jakichś ryneczkach,
bazarkach, albo np. w okolicach dworca (przynajmniej w Krakowie dworzec to
największy skarbczyk starych gazet i ksiązek za parę zł). Można czasem
wykopać skarby po 1-2 zl:) Ja dziś nabyłam 11 z mojego okresu
"przedszydełkow0-przedfrywolitkowego"

Pozdrawiam

Kitka, pracowicie unikająca zabrania się do ptracy:P

1. Data: 2004-11-06 23:17:43

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Rety, co tu dziś tak pusto?? Czyżby był Dzień Bez Internetu, tylko ja nie
> zauważyłam?;)

No tak, okazuje się, że jesteśmy, tylko zamiast patrzeć w ekran-robótkujemy
:) Ja zresztą nigdy nie siedzę przy kompie z robótką, mam uwagę wyjątkowo
niepodzielną. Usiadłam tylko sprawdzić pocztę (czekam na cotygodniowy list
od Braciszka na emigracji :( ). Teraz w końcu robię drugi rękaw Weroniki
swetra, jutro chyba pozszywam, w poniedziałek zadebiutuje w szkole i
pochwali się, jaką ma zdolną mamę :) A sweterek super - przód i tył w
warkocze a rękawy ażurowe, kolor fuksja. Sama bym chciała taki, ale nie mam
tyle tej "zdobycznej" włóczki :)

A co do gazetek- w Gdańsku jest na rynku we Wrzeszczu trochę starych
gazetek, ale mało, a duży stargan pod tunelem na dworcu, ale tam z kolei
niedawne numery, więc drogo :(

Pozdrawiam nocne marki
Ola

1. Data: 2004-11-06 23:25:16

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro kopnę synusia coby zeskanował i ci wrzucę na priv.

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-06 23:44:06

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez jeszcze nie spie.
wlasnie skonczylam czwarty dzwonek dzisiaj.
zrobilam jeszcze 7 gwiazdek.
a teraz napuszczam wody do wanny... i zaraz bede plumkac :)))

pozdrawiam
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

robótkowe sklepy w internecie