[OT] Karol Andrzej wita

1. Data: 2002-03-19 16:46:07

Temat: [OT] Karol Andrzej wita
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!

Wrocilismy wczoraj do domu z
Karolkiem - Lolkiem i powoli uczymy sie wspolnego bycia. Kot Fredek
przechodzi szybkie przystosowanie do zycia w rodzinie, na razie do dziecka
podchodzi ze sporym dystansem (samoczynnie, nikt go nie musi odganiac)
natomiast z wielka ciekawoscia obwachuje wszelkie akcesoria i pania
polozna.
Tatus bardzo sie sprawdza, gdy obolala mamusia nieszczegolnie radzi sobie ze
sprawami domowymi i niektorymi aspektami pielegnacji noworodka (jak kapiel)

Borykamy sie z piersiami, leniwy Karolek nie chce ssac. Mamy tez klopoty z
trawieniem, mysle ze spowodowane dopajaniem
malego w szpitalu. Dzis juz lepiej i tak mam nadzieje bedzie z kazdym dniem.

No to jestesmy w komplecie!

Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

2. Data: 2002-03-19 18:29:45

Temat: Re: [OT] Karol Andrzej wita
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Zdrowia i miłości, i wszystkiego, co najlepsze być może.
Cieszę się ogromnie, żeście oboje zdrowi.
Uściski dla Mamy i Taty i Młodego Waszego.

--
Kami (i Artur zaocznie :-)
____________________________

3. Data: 2002-03-19 18:38:48

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a77qn7$t4c$4@news.tpi.pl...
> [...]
dniem.

> No to jestesmy w komplecie!
>
> Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

Wszystkiego co najlepsze dla mamy i małego ;-)
Marek

4. Data: 2002-03-19 20:21:27

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a77qn7$t4c$4@news.tpi.pl...

> No to jestesmy w komplecie!

Witaj Karolu Andrzeju.

Blanka

b...@p...onet.pl

5. Data: 2002-03-22 11:30:06

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a77qn7$t4c$4@news.tpi.pl...
> Kochani!

z opoznieniem, bo bylam out ale najszczersze gratulacjie i mnostwo usmiechow
:)))
Aska

Ech,zycie!
Ploty o moim koledze (troche OT i dlugie)
kłopoty z rodzinka - aktualizacja
mam was w garsci
kupuje ta grupe