[OT] Kiedy spotkanie w Krakowie?

1. Data: 2002-06-09 17:48:08

Temat: [OT] Kiedy spotkanie w Krakowie?
Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, odezwijcie sie!
Tak bylo fajnie na tych naszych spotkankach, tak milo bylo czekac na ten
jeden dzien w miesiacu... ;-) A teraz co? Czyzby zdechlo smiercia
naturalna??? Nie robcie mi tego! Ja z niecierpliwoscia czekam na jakis
odzew... Towarzystwa mi sie chce ;-) Jesli nie chcecie sie spotykac
grupowo, to ja zapraszam do siebie - na kluchy z truskawkami i ciasto z
truskawkami (opcjonalnie galaretka z truskawkami ;-)). Dysponuje goraca
woda z czajnika, jakas herbata tez sie znajdzie...
Dajcie znac, ze zyjecie i tez tesknicie za naszymi grupowymi
spotkankami!
Pozdrawiam
A-Netusia