Kofta indyjska

1. Data: 2002-02-04 15:26:18

Temat: Kofta indyjska
Od: kangur <""@@@wojciech-m@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jesli ktos posiada przepis ?
to poprosze na priv

Pozdr.

1. Data: 2002-02-04 15:59:48

Temat: (OT) Kofta indyjska
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos posiada przepis ?
> to poprosze na priv

Pana/Pania (niepotrzebne skreslic) zapraszam na stronke:

FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-04 16:02:14

Temat: Re: (OT) Kofta indyjska
Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote in message
> Pana/Pania (niepotrzebne skreslic) zapraszam na stronke:
>
> FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html

To faq Politechniki Warszawskiej???

1. Data: 2002-02-04 16:18:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To faq Politechniki Warszawskiej???

a nawet jesli , to co? O kofcie nie moga miec faqa??

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-05 08:33:10

Od: kangur <""@@@wojciech-m@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
> Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oj Bozenka Bozenka,
Ten link to chyba nieporozumienie - ?

1. Data: 2002-02-05 09:00:48

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik kangur <""@@@wojciech-m@wp.pl> w wiadomosci
do grup dyskusyjnych napisal:
> Oj Bozenka Bozenka,
> Ten link to chyba nieporozumienie - ?

Co do linku, to nie bede sie wypowiadac, ale wreszcie
chcialabym sie dowiedziec: co to jest ta kofta indyjska??
Tak sie wszyscy zachowujecie, jakbyscie wiedzieli o co
tu chodzi... moze tylko ja nie wiem? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-05 09:09:49

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote in message
> [...]
> Tak sie wszyscy zachowujecie, jakbyscie wiedzieli o co
> tu chodzi... moze tylko ja nie wiem? ;-)

Zadalas pytanie, ktore najwyrazniej jest niewygodne dla grupy - oni tepia
ludzi zadajacych takie pytania. Link mial wyjasnic zniechecic Cie do
zadawania takich pytan...
I tak dobrze, ze nie pytasz o ciasto do pizzy, albo skrzydelka pulkownika
sandersa...
Czy kofta indyjska to to samo co arabska kafta?

Marek

1. Data: 2002-02-05 12:23:14

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zadawania takich pytan...
> I tak dobrze, ze nie pytasz o ciasto do pizzy, albo skrzydelka pulkownika

Tym razem chodzilo o prosbe przeslania przepisu na priv do tego prosba bez
slowa o sobie.
pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2002-02-05 14:34:10

Od: Xtiger <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

brimpke wrote:

> Tym razem chodzilo o prosbe przeslania przepisu na priv do tego prosba bez
> slowa o sobie.
> pozdrawiam
> Dagmara

Ja voll Dagmara!
Nie wazko, nie wazko! Gdzie sie podzial Twoj tupet?
Sorry, jestem ze Skandynawii i lubie male kluseczki w sosie
zwane "kofta"

Xtiger

1. Data: 2002-02-05 14:41:25

Od: kangur <""@@@wojciech-m@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xtiger wrote:

> [...]
> Nie wazko, nie wazko! Gdzie sie podzial Twoj tupet?
> Sorry, jestem ze Skandynawii i lubie male kluseczki w sosie

Ale o co tyle zamieszania ?
Prosilem tylko o przepis -
hmmm, Gdyby kazdy mial pisac o sobie i opowiadac swoja historie
zabraklo by zycia by przeczytac cos interesujacego.

Pozdr.

linki po troszku
jak zrobic placki tortilla?
Coleslaw