[OT] Kraków - spotkanie

1. Data: 2005-01-21 13:21:26

Temat: Re: [OT] Kraków - spotkanie
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> od 18 dlatego trzeba zarezerowoweac stoliki
> ale nie ma chetnych zeby to zalatwic. moze ktos ma telefon do nich?
>
> skrzacik

zarezerwowalam na 28.01 godz.18.oo tylko macie się zjawić!!!
ewa

1. Data: 2005-01-21 14:06:54

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bede :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2005-01-21 15:13:43

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zarezerwowalam na 28.01 godz.18.oo tylko macie się zjawić!!!
> ewa

padam do stop z wdziecznosci - oczywiscie, ze bedziemy, i ty tez masz byc!

skrzacik paskudnik

1. Data: 2005-01-25 18:50:44

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> padam do stop z wdziecznosci - oczywiscie, ze bedziemy, i ty tez masz byc!
>
> skrzacik paskudnik

No to ja tyż bynde. Chłop do pilnowania dziecków zamówiony :)
Przywloke ze sobą kołderkę co ją własnie kończę
MKatarynka

1. Data: 2005-01-25 19:44:10

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewunia, Slonce wez li ty ze soba Nigdy w zyciu.........., reszte mozesz
sobie trzymac do upojenia..........
:)

1. Data: 2005-01-26 09:27:36

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ewunia, Slonce wez li ty ze soba Nigdy w zyciu.........., reszte mozesz
> [...]
dobrze. Ewcia, czy niesmialo mogę się przypomnieć z salaterką... Co prawda nie
jest mi niezbędna, ale gdyby Ci się chciało przynieść na spotkanie...

1. Data: 2005-01-26 16:37:16

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

salaterka mowisz...........hmmmmmm, a moze ja chcem zebys do mnie po nia
przyjechala?
siem zastanowiem...........
acha, i prosze na mnie nie krzyczec, ale chyba wpadne do cieplarni jak po
ogien........., no chiba ze dzieciarnie w komplecie przytaszcze......... som
chetne nianki do niesmialego chlopiecia?
bo ja cos ostatnio mam swoich malyszy troszkie w nadmiarze.......nie to zeby
mi sie znudzilo, ale jednak czasami tata potrzebny jest......(mam nadzieje
ze Adam tego nie przeczyta bo w piorka obrosnie, hihihihi)
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

Do Gliwiczanek