[OT] Kraków - spotkanie

1. Data: 2005-01-19 09:34:50

Temat: [OT] Kraków - spotkanie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Babeczki slodkie,

ile sie slusznie doczytalam spotkanie 28 stycznia w Cieplarni przy ul.
Brackiej. Nie doszlam o ktorej godzinie ani czy ktos uszyni rezerwacje tak
aby miec dluuuuuugi stol i mocne oswietlenie - czekam na ochotniczke :)

skrzacik
Dogs think they're human...
Cats know they are!

1. Data: 2005-01-19 10:16:46

Temat: Re: [OT] Kraków - spotkanie
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie dałoby się w innym terminie niż 28 i 29?
Justyna

1. Data: 2005-01-19 16:36:01

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie to jedyny termin, i po 18 plisssssssss
niech sie reszta grona wypowie........
jestem malpa i rezerwacji nie poczynie, zarobionam po pas, a komora krzyczy
o doladowanie :(

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2005-01-19 16:51:10

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!
Przemyslałam całą sprawę i powiem tak:
wiem,że trudno jest zebrać się wszystkim w jednym terminie na spotkanie i
trudno dopasować. Bardzo lubię te spotkania i jest to jedna z niewielu
okazji kiedy mogę wyrwać się z domku ( na dodatek porozmawiać o swoich
ulubionych robótkach). Nie będę biadolić tylko zacisnę usta i poczekam do
kolejnego spotkania ( mam nadzieję ,że wtedy się uda)a Skrzacik nauczy mnie
frywolitek tak jak obiecał.

1. Data: 2005-01-19 17:20:01

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja czekam, zeby sie szanowne grono wypowiedzialo..........
jakby co to 5 lutego w bukowinie tatrz. mozemy zrobic spotkanko
konkurencyjne, hehehe

1. Data: 2005-01-19 21:14:08

Od: "Rumianeczek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mi pasuje 28 styczeń, póżniej już nie, chyba że dopiero po15 lutym.

pozdrawiam
Rumianeczek

1. Data: 2005-01-19 22:36:27

Od: "monilia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja chcialabym Was, Krakuski, poznac i bardzo pasowalby piatek 28. Nie bylam
jeszcze nigdy w Cieplarni, ale powinnam jakos trafic. Pozdrawiam

1. Data: 2005-01-20 07:15:18

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a ja chcialabym Was, Krakuski, poznac i bardzo pasowalby piatek 28. Nie bylam
> jeszcze nigdy w Cieplarni, ale powinnam jakos trafic. Pozdrawiam

No to jestem trochę zdezorientowana, bo byl tez termin 5.02 u Arlety w domciu.
Może będą dwa spotkania?
pozdrawiam cieplo
ewa

1. Data: 2005-01-20 16:39:39

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

z 5.02. sie wycofalysmy od razu o ile pamietam....
zatem 28, piatek, od 17 czy od 18-tej?

1. Data: 2005-01-21 09:33:08

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
>z 5.02. sie wycofalysmy od razu o ile pamietam....
> zatem 28, piatek, od 17 czy od 18-tej?
>
> pozdrawiam
>
> Ewa (Kraków)
> www.republika.pl/ewa_pasinska

od 18 dlatego trzeba zarezerowoweac stoliki
ale nie ma chetnych zeby to zalatwic. moze ktos ma telefon do nich?

skrzacik

Do Gliwiczanek
Paula Vaughan..linki
frywolitki- kurs we Wrocławiu