[OT] Kupno ksiazek z calego swiata

1. Data: 2004-05-26 21:55:44

Temat: [OT] Kupno ksiazek z calego swiata
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sobie zamowilam i sprowadzilam z Usa poprzez polska ksiegarnie
internetowa pewna ksiazke o szydelkowaniu,w dodatku zaplacilam za nia bardzo
malo pomimo kosztow przesylki,bo wyszukalam ja sobie na aukcji amerykanskiej
za doslownie jednego dolara.
Jesli kogos interesuje ten sposob zakupu ksiazek z calego swiata poprzez
polska ksiegarnie internetowa to podaje linka:

http://www.ksiegarnia.com.pl/index.php?strona=ksiazk

Pusia

1. Data: 2004-05-27 06:45:15

Temat: Re: [OT] Kupno ksiazek z calego swiata
Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> [...]
> malo pomimo kosztow przesylki,bo wyszukalam ja sobie na aukcji amerykanskiej

Pusiu, a jak to jest wlasnei z kosztami przesylki. Z ich informacji
wynika, ze zlaeza od miejsca, z kotrego sciagaja i od wagi kasiazki.
Poza tym w info o sposobie zamowienia mowi o 5 zl, wiec to chyba te
ksiazki od nich. Czy tak ?
Chyba nie mozna placic karta ....

Pozdrawiam
Asia