ranka- czym smarowac?

1. Data: 2003-04-13 17:39:59

Temat: ranka- czym smarowac?
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zawsze mam klopoty z paznokciami u nog. Sa juz tak zmaltretowane, ze
szkoda gadac. To wrastaja, to cos innego. Ostatnio chyba za krotko scielam
paznokiec bo zaczelo mi "narywac" skorke kolo pazokcia duzego. Moczylam nogi
w cieplej wodzie z sola i zaklejalam plastrem, ale jak sie chodzi w
pantoflach i tym podobnych butach to wiadomo jak to jest. Pojawilo sie
troche ropy i krwi. Moze powinnam czyms smarowac? Jakas masc wysuszajaca
czy co? Bardzo prosze o pomoc bo chcem jeszcze miec te stopy na troche ;)

pozdrowka
Iza

1. Data: 2003-04-13 17:54:05

Temat: Re: ranka- czym smarowac?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj zajodynowac - od razu przeciwgrzybicznie działa. Albo opryskaj
Propolanem.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-13 18:03:27

Temat: Odp: ranka- czym smarowac?
Od: "Agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze powinnam czyms smarowac? Jakas masc wysuszajaca
> czy co? > >

Polecam maści Tribiotic ( mi pomaga na każdą rankę).
pozwrawiam
agnieszka

1. Data: 2003-04-13 19:48:10

Od: "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak zawsze mam klopoty z paznokciami u nog. Sa juz tak zmaltretowane, ze
> szkoda gadac. To wrastaja, to cos innego.

Czesc Iza !

Krem do rak i paznokci jest swietny jesli chodzi o Twoja dolegliwosc.
Zastosuj i badz zdrowa !
Strona www.zdrowie.neostrada.pl

Pozdrawiam,
Jolanta

1. Data: 2003-04-14 06:42:38

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy co? Bardzo prosze o pomoc bo chcem jeszcze miec te stopy na troche ;)

Zranienia w okolicach palców sa bardzo niebezpieczne bo bardzo łatwo ulegają
zakażeniom - bardzo często w takich przypadkach potrzebna jest ingerencja
chirurga:-( Spróbuj moczyć palec kilka razy dziennie w gorącej(takiej jak
ciepłej wytrzymasz) wodzie z mydłem (im bardziej zasadowe tym lepiej) i
zakładaj przepuszczający powietrze, jałowy opatrunek. Na noc możesz smarować
jakaś maścią antybakteryjną. Ale jeśli za dwa dni Ci nie przejdzie, albo
palec będzie opuchnięty a ilość ropy zwiększy się to koniecznie idź do
lekarza.
DominikaNM

1. Data: 2003-04-14 07:15:06

Od: "Magdalena Wrona" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprócz wszelkich maści bardzo dobrze działa przykładanie ciepłego wywaru z
szałwi na tamponie - wiem z autopsji

1. Data: 2003-04-14 07:53:20

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy co? Bardzo prosze o pomoc bo chcem jeszcze miec te stopy na troche ;)

Problem wrastajacych pazokci dotyczy mnie od lat.
Pomagaja dwie rzeczy: zawsze pomaga - wizyta u chirurga i wyciecie co nieco.
czasami pomaga: masc Alantan - smaruje sie tym palec, naklada plaster i az
do wygojenia.
Wspolczuje :(

mag.
(przygotowująca sie do wizyty u chirurga)

1. Data: 2003-04-14 14:28:10

Temat: OT Odp: ranka- czym smarowac?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta <d...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup

Czy Ty nie przesadzasz? Wyslalas 10 wiadomosci i w kazdej reklamujesz jedna
jedyna strone - to zakrawa na spam.

Gosia

szampon koloryzujący...
Cera po zimie i papierosach :-/