[OT] Plama POMOCY [PILNE] !!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-01-31 17:51:33

Temat: [OT] Plama POMOCY [PILNE] !!!!!!!!!!!!
Od: "rosak" <hatespam@[CUT]megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zachlapałem sobie nowe buty skórzane olejem silnikowym (wiał silny
wiatr, nie zauważyłem że kapie mi na buty)! Czym to wywabić ???? To jest
jasna skórka, mocna, gładka, bez skazy (mam je 2 tygodnie). Próbowałem
benzyną i rozpuszczalnikiem, ale to się tylko rozmazuje!
Pomóżcie, proszę !!!!

zrozpaczony

1. Data: 2004-01-31 18:37:27

Temat: Re: [OT] Plama POMOCY [PILNE] !!!!!!!!!!!!
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"rosak" <hatespam@[CUT]megapolis.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jasna skórka, mocna, gładka, bez skazy (mam je 2 tygodnie). Próbowałem
> benzyną i rozpuszczalnikiem, ale to się tylko rozmazuje!

Niestety nie wiem, posylam Ci link, ale tam chodzi o plamy na materiale, nie
skorze, poczytaj, szukam dalej, jak cos znajde to zaraz podesle, nie
eksperymentuj, bo bedzie jeszucze gorzej, moze ktos ma sposob na takie
plamy.
Ilona
http://www.biust.pl/pranie/usuwanie_plam.htm

1. Data: 2004-01-31 18:47:14

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jasna skórka, mocna, gładka, bez skazy (mam je 2 tygodnie). Próbowałem
> benzyną i rozpuszczalnikiem, ale to się tylko rozmazuje!

Na niemieckiej stronie znalazlam, ze tluste plamy na skorze usuwa sie ubitym
bialkiem
Ilona
http://www.hausfrauenseite.de/index.shtml?http://www
.hausfrauenseite.de/haushalt/leder.html

1. Data: 2004-02-02 12:12:48

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Na niemieckiej stronie znalazlam, ze tluste plamy na skorze usuwa sie ubitym
> bialkiem

ino olej silnikowy jest olejem mineralnym a nie spożywczym i białkiem
nic nie zdziałasz. Tylko benzyną do skutku (czasem niestety marnego, też
to przerabiałem).

Waldek

ciasto zakalec
Bassett, bzdety czyli poziom grupy