[OT] Poligloci

1. Data: 2002-07-13 14:33:22

Temat: [OT] Poligloci
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

[http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=92917
1&dzial=011401]

Yes, ich habe grube babe
Katarzyna Michalak (11-07-02 18:19)

Bydgoszcz nie jest moz.e zbyt atrakcyjna dla turystów z zagranicy, ale i
ja; odwiedzaja; obcokrajowcy. Sprawdzilis'my, czy dogadaja; sie; w hotelach.
Telefonicznie zadalis'my recepcjonistom pytanie w je;zyku angielskim i
niemieckim: "Dzien' dobry, chcia?abym sie; dowiedziec', czy sa; jakies' wolne
pokoje?". Oto niektóre odpowiedzi.

--- Good morning. I'd like to get to know if you've got any free rooms?

- Hotel Asystenta: Nie rozumiem.

- Apollo: No understand.

- Logan: Micha?, ja sie; z nia; nie dogadam. Chodz' no tutaj.

- Torbyd: (od?oz.ono s?uchawke;).

- Euro-Hotel: I no speak english.

- Chemik: Asia, chodz' tu, tu po angielsku gada. Asia (na nasze pytanie):
Yes, yes. Moment! Pisze;!

- Energetyk: Hm, hm.....

--- Guten Tag. Ich möchte mich entkundigen, ob Sie einige freie Zimmer
haben?

- Hotel Asystenta: Nie, dzie;kuje; bardzo.

- Pegaz: Ja, ja. Hm, aaaa.

- Ratuszowy: Hm, nein, nein.

- Zawisza: No, no, no.

- Mak-Tur: Ja rozumiem, ale nie umiem mówic'. Nein Deutsch sprechen.

- Chemik: Co prosze;? To niemiecki.