Ja

1. Data: 2002-01-29 01:01:24

Temat: Odp: Ja
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smacznego! :)) Jeszcze nie jadlam koziego serka, który bylby zjadliwy
( Wszystkie zalatuja mi capem, ale moze przewrazliwiona jestem... :(

Anka - stsal

1. Data: 2002-01-29 01:05:01

Temat: Ja
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze wszyscy poszli spac.
To ja ide do lodowki.

Ewcia
(mam kozi serek)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-29 01:05:46

Temat: Re: Ja
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> Widze, ze wszyscy poszli spac.
> To ja ide do lodowki.
>
> Ewcia
> (mam kozi serek)

Ja jeszcze nie spie i popijam Nyppon sopa, prosto ze Szwecji ( wykonane jak
na CZS przystalo z proszku i wody ).

Adiola :-)))
( mam kisielek)

1. Data: 2002-01-29 01:28:53

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest, "Nyppon sopa, prosto ze Szwecji" ?
(brzmi japonsko...)

Ewcia
(na zapalkach oczeta...)

( kuku! kuku! kuku! )

Ewcia
(jeszcze raz)
(Ewciaaa...)
--
Niesz !
a34shl$72u$...@p...acn.pl...

1. Data: 2002-01-29 01:31:31

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Co to jest, "Nyppon sopa, prosto ze Szwecji" ?
> (brzmi japonsko...)

Zwlaszcza Nyppon :-)))), to innymi slowy zupa z dzikiej ? ( tak?, Basiu ze
Szwecji) rozy, albo innnego dzikiego zwierzycia ( pamietac o akcencie na
pierwsza sylabe ). W kraju wikingow mozna to nabyc w kartonie ( taki lejacy
kisiel), badz przywiezc susz do domu i rozrobic z woda. O i tyle z
japonskiego, hi hi....

Good night my dear, good night........ ( slowa moje, a co !! )

Adio ......la :-)

1. Data: 2002-01-29 01:33:03

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"stsal" <s...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a34s8i$3bq$...@n...onet.pl...
> Smacznego! :)) Jeszcze nie jadlam koziego serka, który bylby zjadliwy
> ( Wszystkie zalatuja mi capem, ale moze przewrazliwiona jestem... :(

Ono toto (moj serek) smakuje (smakowal...) jak Zwykly Krakowy Twarozek
Pasujacy Do Bordeaux....

(nie mialam bordeaux, ala byloby sie nadawalo, buuu...)

Ewcia

ps. leciutki cepik slicznie do bordeaux pasuje, IMO
--
Niesz !

1. Data: 2002-01-29 01:48:18

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ono toto (moj serek) smakuje (smakowal...) jak Zwykly Krakowy Twarozek
> Pasujacy Do Bordeaux....

Takiego jeszcze nie jadłam :) Może się odważę...?

> ps. leciutki cepik slicznie do bordeaux pasuje, IMO

Leciutki capik, to leciutki capik, a nie stare capisko, którego niczym nie
da się zabić :(

Anka - stsal

1. Data: 2002-01-29 02:32:41

Temat: OT Re: Ja
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widze, ze wszyscy poszli spac.

Eeeee tam zaraz wszyscy.... Ja wlasnie dodaje "Slup" i "Racuchy" do stronki
FAQ.
Choc teraz to pewnie juz napewno wszyscy spia.

> To ja ide do lodowki.

Dobry pomysl.... Chyba tez tam zajrze ;o)

> Ewcia
> (mam kozi serek)

I co dobry byl? Nigdy nie jadlam...

Bozenka z Wilna :o) (mam paczki zrobione z przepisu "Donat" Wkn i zimne
mleczko)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-01-29 03:10:28

Temat: Re: OT Re: Ja - i ja tez;-)
Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeeee tam zaraz wszyscy.... Ja wlasnie dodaje "Slup" i "Racuchy" do stronki
> FAQ.
> Choc teraz to pewnie juz napewno wszyscy spia.

Bije chyba wszelkie rekordy w "na pewno nie spaniu";-)

Milego dnia,dobrego humoru i pysznych sniadan/obiadow/kolacji :-))

Pozdrawiam cieplo

--
Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

"Welcome to Rivendell, mister Anderson."

ICQ 86181173
GG 1287619

1. Data: 2002-01-29 17:49:08

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Bojcie sie Boga, co wy sobie nocna zmiane zorganizowalyscie?
I to bez weekendu? Do 4 rano, niech was!))

*******
m-gosia
*******

bezy - co z nich?
Ptasie mleczko - dla smakoszy...
fobia kuchni
za słodkie, czy jest jakaś rada?
Gdzie kupić glony morskie(nori) do sushi?