Krem na pękające naczynka.

1. Data: 2003-04-08 10:15:29

Temat: Krem na pękające naczynka.
Od: "Aneta" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy moglby ktoś polecic mi dobry krem na pekajace naczynka. Z gory dziekuje
i pozdrawiam Aneta.

1. Data: 2003-04-08 15:00:22

Temat: Re: Krem na pękające naczynka.
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> Czy moglby ktoś polecic mi dobry krem na pekajace naczynka.

Poszukaj w archiwum, ostatnio była chyba o tym mowa. Osobiście polecam
Eris.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-09 06:49:11

Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci firmy AA. Jest cala seria kosmetykow do takiej cery. Na razie
zakupilam krem odzywczy na noc i jest super (mam raczej mieszana cere).
Z ta seria do cery naczynkowej z Erisa raczej uwazaj - u mnie skonczylo sie
koszmarnym uczuleniem

1. Data: 2003-04-09 09:37:52

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swietną serię ma Dermika :o) naprawde godna polecenia, świetny jest też
Diroseal Avene a jesli masz dostęp do kosmetyków profesjonalnych ( np przez
swoją kosmetyczkę ) to polecam szczególnie żel z serii REGENERATION C
couperose ) - efekty są naprawdę zaskakujące.
pozdrawiam
mada

1. Data: 2003-04-09 10:09:33

Od: "Aneta" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mada" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozdrawiam
> mada
>
> Dzieki, chyba faktycznie sprobuje czegos profesjonalnego mialam krem z
serii Eris i dla mojej cery raczej sie nie nadawal . Pozdrawiam :)

1. Data: 2003-04-09 22:04:20

Temat: Odp: Krem na pękające naczynka.
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mada, zmień kodowanie, bo ciężko się czyta Twoje posty.
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-10 09:52:02

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko powiedz mi jak :o)
sam chyba w zyciu do tego nie dojdę
pozdrawiam
Mada

1. Data: 2003-04-10 11:16:15

Temat: Netykieta, bylo: Re: Krem na pękające naczynka.
Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mada" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

<ciach wszystko>

Bardzo prosze pisz _pod_ postem. Zachecam do lektury:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-04-10 17:14:04

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tnij posty i odpowiadaj pod nimi.
Kodowanie zmienia się b. łatwo:
kliknij na WIDOK, a następnie na KODOWANIE
Wybierz Środkowoeuropejski (ISO) i to cała filozofia.

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-10 18:09:37

Temat: OT - Re: Netykieta, bylo: Re: Krem na pękające naczynka.
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mada" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> <ciach wszystko>
>
> Bardzo prosze pisz _pod_ postem. Zachecam do lektury:
> [...]

Czytalam...
ale czasem trudno zobaczyc odpowiedz miedzy wycinkami
mada

Bielizna Avocado- Salamanka - wrażenia
peeling
zloto