naprawa kuchenki gazowej?

1. Data: 2004-06-28 17:43:34

Temat: naprawa kuchenki gazowej?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

[wwa]
czy macie kogos dobrego, poleconego albo wiecie, gdzie mozna znalesc? ciezko
sie zyje bez kuchenki, a boje sie brac kogos z ogloszenia. nie znam sie na
tym, nie wiem, jak wygladaja uprawnienia gazownicze, a juz jeden pan z
ogloszenia chcial sie podjac pracy nie majac kwalifikacji - na szczescie sie
tym "pochwalil",
zanim np. wysadzil nas w powietrze....

1. Data: 2004-06-28 20:14:49

Temat: Re: naprawa kuchenki gazowej?
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua z adresu <r...@W...nat.pl> w wiadomości
<cbpldq$1o9o$1@mamut.aster.pl> wymodził(a):

> czy macie kogos dobrego, poleconego albo wiecie, gdzie mozna znalesc?

Spróbuj _pl.regionalne.warszawa_

Paulinka

1. Data: 2004-06-28 20:17:37

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj _pl.regionalne.warszawa_

pronowalam - bez odzewu. nie chodzi mi nawet o konkretnego, tylko jak
szykac, zeby znalesc prawdziwego fachowca, z uprawnieniami. gaz to jednak
nie przelewki. a jakiekolwiek papiery mi pokaze, to ja sie na tym nie znam:(

1. Data: 2004-06-28 21:20:13

Temat: [OT] Re: naprawa kuchenki gazowej?
Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua"
> [...]
> szykac, zeby znalesc prawdziwego fachowca, z uprawnieniami. gaz to
> jednak nie przelewki. a jakiekolwiek papiery mi pokaze, to ja sie na

A zadzwoń do pogotowia gazowego.
I zapytaj po prostu, jak wygląda świadectwo uprawnień na instalacje i
_konserwacje_ urządzeń gazowych.
Jeśli nie zapomnę, to jutro podpytam w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego
czy jest jakiś wzór dla gazowników... Albo zapytam człowieka, który
instaluje gaz. A teraz robi uprawnienia elektryczne.
No i myślę też, że Gazownia mogłaby kogoś polecić, o ile nie sama
dokonać naprawy. Tyle, że IMO uprawnienia to oni mają. Gorzej z byciem w
stanie innym niż zagazowany ;)

--
Maciek.

1. Data: 2004-06-29 04:52:08

Temat: Re: [OT] Re: naprawa kuchenki gazowej?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> A zadzwoń do pogotowia gazowego.
> I zapytaj po prostu, jak wygląda świadectwo uprawnień na instalacje i
> _konserwacje_ urządzeń gazowych.

dzieki - nie pomyslalam:)

Kielbasa w ciescie drozdzowym
pochwala octu