niski wzrost

1. Data: 2002-08-12 10:52:57

Temat: niski wzrost
Od: "nikki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam 19 lat i tylko 161 cm wzrostu. Chcialbym jeszcze troche podrosnac.
Czy znacie panstwo moze jakies sposoby? Czy jest szansa, ze
jeszcze urosne? Co robic? Prosze o pomoc.
jakies www? literatura?

Pozdrawiam,

nikki

2. Data: 2002-08-12 13:15:28

Temat: Re: niski wzrost
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nikki" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy znacie panstwo moze jakies sposoby? Czy jest szansa, ze
> jeszcze urosne? Co robic? Prosze o pomoc.

Jesli jestes facetem, po okresie dojrzewania lub w "zawansowanym
dojrzewaniu" nasady twoich kości, pod wplywem testosteronu juz skostnialy i
nie sa w stanie sie wydluzyc. Pod wplywem hormonu wzrostu mozesz juz tylko
dostac akromegalii, ale nie wiem czy to lepsze niz niski wzrost.

Chris

3. Data: 2002-08-12 18:49:37

Temat: OT Re: niski wzrost
Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem sprowadza sie chyba do znalazienia odpowiedniego partnera, ktore
Ciebie takim (taka) jakim (jaka) jestes zaakceptuje.

Ja mam 186 i spory ze mnie chlop. Nie zawsze jestem zadowolony ze jestem
duzy. Takiego jak ja pierwszego w morde wala ;-)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)
|- GG: 1780953; IRC: #gwardia

"Madremu wystarcza dwa slowa, glupiemu to i referatu malo "

RU486
Gdzie instytut dr Roetzera
Skoro to jest lista SCI to troszke poczytajmy abstracty naukowych prac:
Poronienie
Dobry ortopeda w Krakowie