[OT]Rzucic palenie-ale jak??

1. Data: 2003-05-08 07:36:23

Temat: [OT]Rzucic palenie-ale jak??
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie w ten piękny poranek:))
Wiem ze to nie na temat grupy ale wy zawsze jesteście pomocne wiec
spróbuję:))
Właśnie wypaliłam papierosa i strasznie się dusze a wiec postanowiłam
rzucić ale nie wiem jak się do tego zabrać -pale 10 lat bez ani
jednego dnia przerwy(doszłam do 60 mocnych papierosów dziennie) i
nigdy nawet nie myślałam o rzuceniu :(( i właśnie tak od paru dni ta
myśl za mną chodzi a teraz kiedy nie mogę opanować kaszlu stwierdzam
ze jest to konieczne ,Narazie udało mi się przerzuć z mocnych na
lihgty ale wiem ze to nie metoda .Czy znacie jakieś skuteczne sposoby
?? Nie wiem plastry , pastylki , może akupunktura albo jeszcze cos
innego :)))
I jeszcze jedno proszę o wsparcie :)))
Pozdrawiam
Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-08 07:55:21

Temat: Re: [OT]Rzucic palenie-ale jak??
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:
> [...]
> lihgty ale wiem ze to nie metoda .Czy znacie jakieś skuteczne sposoby
> ?? Nie wiem plastry , pastylki , może akupunktura albo jeszcze cos

moje masz :)
ja rzucilam ot, po prostu....pewnego dnia...zeby "sie oczyscic" chcialam
zrobic jeden dzien przerwy. i tak mi zostalo. teraz popalam tylko w
knajpach, papierosek lub dwa...
znalazlam to: http://www.rzucpalenie.com.pl/
moze Ci sie przyda,
powodzenia

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-05-08 07:59:24

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrzuć do kosza wsystkie papierosy jakie masz!!!
I powiedz sobie: Mania od dziś nie pale!
A forse ktora bys przeznaczyla na codzienny zakup papierosow odkladaj do
skarbonki. Za pół roku uzbierasz na coś bbaaaardzzzooo extra.

Uważam, że to znakomita decyzja. Jest trudna jak cholera, ale na pewno
się uda!!!!!!! Ja też paliłam 10 lat, też dużo, ale od 3 lat (już prawie
4) nie pale - ANI JEDNEGO!!!! Możesz się wspierać gumą Nicorette na
początek.
Maniu, jestem z Tobą!!!!! Jeżeli będziesz chciała coś napisać, podzielić
się wrażeniami, to możesz pisać codzienne raporty na mojego maila!!!!!

Buziaki i jeszcze raz gratuluje decyzji!!!!!!!!
Kasia

1. Data: 2003-05-08 08:11:32

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Dziewczyny jesteście wspaniale :))))))))
Dziękuję Annie za link na kalkulatorku policzyłam ze jeżeli rzucę od
jutra to do sierpnia do moich urodzin odłożę ponad 600zl i już nawet
wiem na co; Akwarium 400l i wiecie ze ma to duży związek z uroda
uspokaja(mniej zmarszczek :))) i jest wilgoć w pokoju (brak suchego
powietrza -nieluszczaca się skora) i myślę ze Brunetka potwierdzi :))
A wiec postanowione od jutra rana rzucam a dziś pojadę po parę
zgrzewek wody mineralnej ;)))
Dziękuję wam bardzo za wsparcie :)))))))))))))
Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-08 08:37:42

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakieś skuteczne sposoby
> ?? Nie wiem plastry , pastylki , może akupunktura albo jeszcze cos
> innego :)))

Skuteczny sposob? Policz ile kasy przepalasz rocznie!

Kaska, ktora przepala fortune i rzucila juz dwa razy, ale na dluzej jakos
nie moze

1. Data: 2003-05-08 08:47:20

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lihgty ale wiem ze to nie metoda .Czy znacie jakieś skuteczne sposoby
> ?? Nie wiem plastry , pastylki , może akupunktura albo jeszcze cos

Ja tez palilam duzo, przerzucalam sie na "lekkie" papierosy i probowalam
gum, pastylek i nic. Dopiero pomog mi Zyban (lekarz mi go zapisal). Po 10
dniach od rozpoczecia kuracji papierosy przestaly mi smakowac (heheh, jak to
brzmi). Z paleniem skonczylam 8 stycznia 2001 i do dzis nawet mnie nie kusi.
Jesli interesuja ciebie informacje na temat Zybanu to poszperaj w archiwum
grupy pl.sci.medycyna :)

--
Pozdrawiam i trzymam kciuki :)
Valentine

1. Data: 2003-05-08 08:51:13

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzucić ale nie wiem jak się do tego zabrać -pale 10 lat bez ani
> jednego dnia przerwy(doszłam do 60 mocnych papierosów dziennie)

Rany Boskie!! ILE????? 60???? Rzucaj natychmiast! Pomysl, ile
zaoszczedzonych pieniedzy moglabys przeznaczyc na cos innego. Na kosmetyki
na przyklad. No i jak zyska na tym Twoja skora i w ogole caly organizm :)
Wiem, ze moja mama miala taka specjalna gume do zucia Nikorette bodajze.
Pomoglo, ale stopniowo, nie natychmiast.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-08 09:20:29

Od: "Gosiak" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.Czy znacie jakieś skuteczne sposoby
> ?? Nie wiem plastry , pastylki , może akupunktura albo jeszcze cos

Mi pomogła akupunktura. Po jakichś dwóch tygodniach odechciało mi się
zupełnie palić. Nie palę już półtora roku i wcale mnie nie ciągnie. Polecam.

Pozdrawiam cieplutko

Gosiak

1. Data: 2003-05-08 10:35:19

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <M...@o...pl> wrote:

> pale 10 lat bez ani

Rany.. to kiedy zaczęłaś?!

> (doszłam do 60 mocnych papierosów dziennie)

O matko... Zastanów się ile na tę wątpliwą przyjemność wydajesz
pieniędzy, ile czasu tracisz i jak bardzo sobie zdrowie psujesz. To
chyba skuteczna motywacja:)
Powodzenia!

mips

1. Data: 2003-05-08 10:39:05

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie wypaliłam papierosa i strasznie się dusze a wiec postanowiłam
> rzucić ale nie wiem jak się do tego zabrać -pale 10 lat bez ani
> jednego dnia przerwy..
Moja mama paliła 34 lata i rzuciła od razu - z dnia na dzień - bez gum,
plastrów....

Ale powiedziała sobie, że nie RZUCA (nie robiła żadnych postanowień typu -
"od jutra...") tylko PRZESTAJE PALIĆ BO JEJ PAPIEROSY NIE SMAKUJĄ.

Nie pali 5 miesięcy i twierdzi, że nie ma pokusy zapalenia, bo.... nie
rzuciła wcale palenia (a owoc zakazany smakuje najlepiej).

Ola

kolczyki...udręka
Ochrona przed słońcem
wypadanie włosów