OT - Soda oczyszczona

1. Data: 2001-06-08 16:39:28

Temat: OT - Soda oczyszczona
Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
ja troche nie na temat jedzonka, ale poniekad z nim zwiazany. Chcialabym
wyczyscic zasniedziale srebra i wiem, ze nadaje sie do tego soda oczyszczona
ale nie wiem dokladnie jak ja zastosowac. W jakich proporcjach rozpuscic ja
w wodzie, i czy woda ma byc zimna czy goraca.

Dorota

1. Data: 2001-06-08 18:05:48

Temat: Re: OT - Soda oczyszczona
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <D...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fqvdd$13d$...@n...tpi.pl...
> [...]
ja
> w wodzie, i czy woda ma byc zimna czy goraca.
Weź trochę [pasek] folii aluminiowej, wsyp garść soli kuchennej i zalej
ciepłą wodą.
Odrobina cierpliwości i po kłopocie.
pozdr. Jerzy

Marynata